Kannattaa osallistua toukokuun palkintotehtävään

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kannattaa osallistua toukokuun palkintotehtävään-->, hyvät palkinnot ja voi saada piirtämänsä kuvan Aku Ankka -lehden kanteen.

Meinaatteko osallistua?

Sivut

Kommentit (40)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Albus kirjoitti:Mielenkiintoinen idea. En tiedä osallistunko vai enkö, kun omat vitsi-ideatni ovat aika surkeita, ja piirroksen piti olla SELVÄ, ja kun minä aloitan piirtämisen, tausta on täynnä kumitettuja viivoja, jotka näkyvät vielä lopputuloksessakin, eikä kuvasta saa selvää. Ja muuten, tuli mieleen, että kirjoitetaanko siihen kansikuvaan se AKU ANKKA teksti, vai lisääkö toimitus sen? (joo, tyhmä kysymys, mutta kysyn nyt vaan kuitenkin.)

Mulla on hyviä vitsi-ideoita kyllä, mutta en osaa piirtää hyvin.

Luulen, että kanteen ei tarvi kirjoittaa sitä Aku Ankka -tekstiä eikä mitään muutakaan.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Barra kirjoitti:Saako lähettää useita ehdotuksia? Ideoita tulee kun sille päälle sattuu ihan yli oman ja naapurinkin tarpeen. Eli jos toimitus voisi vastata.

Piirsin eilen jo 4 kuvaa, 2 oli ihan hyviä.

Vierailija

Mielenkiintoinen idea. En tiedä osallistunko vai enkö, kun omat vitsi-ideatni ovat aika surkeita, ja piirroksen piti olla SELVÄ, ja kun minä aloitan piirtämisen, tausta on täynnä kumitettuja viivoja, jotka näkyvät vielä lopputuloksessakin, eikä kuvasta saa selvää. Ja muuten, tuli mieleen, että kirjoitetaanko siihen kansikuvaan se AKU ANKKA teksti, vai lisääkö toimitus sen? (joo, tyhmä kysymys, mutta kysyn nyt vaan kuitenkin.)

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Barra kirjoitti:Saako lähettää useita ehdotuksia? Ideoita tulee kun sille päälle sattuu ihan yli oman ja naapurinkin tarpeen. Eli jos toimitus voisi vastata.

Piirsin eilen jo 4 kuvaa, 2 oli ihan hyviä.

No laitan itse kanssa sitten useamman. En kuitenkaan voita xD.

Vierailija

AkuKiho kirjoitti:

henkka97 kirjoitti:minä osallistun! tää on kiva keskustelu! onnnnnittelut, djlordi!

huomaa että onn -97...

korjaan edelliseen: huomaan että OOT -97...

Vierailija

djlordi kirjoitti:

henkka97 kirjoitti:minä osallistun! tää on kiva keskustelu! onnnnnittelut, djlordi!

Kiitos, hyvä että on hyvä keskustelu.

Samat sanat tää on mainio keskustelu. Aijon varmaankin osallistua´.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat