miksi pikku-aku asuu sarjoissa aina mummon luona?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

eikös sen äiti ollut hortensia ankka?

jos joku tietää,niin voi laittaa tänne.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

pikku aku on ollut tietääkseni yhdessä rosan tarinassa (mitkä ovat ehdottoman luotettavia, sillä on yleisesti tiedossa että rosa ottaa huomoon joka ikisen vähäpätöisimmänkin barksin ikinä kirjoittaman tiedon)eli tarinassa maailman rikkain ankka. Tässä hän oli äitinsä Hortensia MacAnkan sekä siskonsa Della Ankan kanssa. Pikku aku tarinoissa ei esiinny Dellaa, ja minun mielestäni, nämäkin tarinat ovat vain rahanahneiden ja Barksin faktoista piittaamattomien julkaisuja.

Vierailija

henkka97 kirjoitti:eikös sen äiti ollut hortensia ankka?<br />

<br />

jos joku tietää,niin voi laittaa tänne.

Kyllä Akun äidin nimi oli Hortensia Mcankka.

Vierailija

Ite oon aina aatellut että Aku joutui mummon hoiviin koska sen vanhemmat "jätti" sen. Nyt kun rupeen ajattelemaan niin eihän siinä todellakaan ole mitään järkeä, kun Dellaakaan ei näy missään! Ite olen ennemmin rosaisti kuin uskon italialaisten hölynpölyä, joten ilmeisesti ne ei kuitenkaan (vielä) ole uskaltaneet ottaa Hortensiaa ja Aaronia käyttöön. Paitsi jos italialaiset ei todellakaan tunne Hortensiaa, kuten Mikko M sanoi. Mitäköhän mä taas selitän? :D

Vierailija

Tota mäkin oon miettiny mut se saattaa johtua siitä että Akun isä on Aaron Ankka(esiintyy Roope Ankan elämä ja teot kirjassa) ja Aaronin äiti on mummo(eli Kaino Vieno) eli siis Kaino Vieno on Akun mummo.Syytä siihen miksi Aku asuu mummon eikä perheensä luona en tarkkaan ottaen tiedä.Kyllä siihenkin varmaan syy löytyy. :)

Vierailija

Tota mäkin oon miettiny mut se saattaa johtua siitä että Akun isä on Aaron Ankka(esiintyy Roope Ankan elämä ja teot kirjassa) ja Aaronin äiti on mummo(eli Kaino Vieno) eli siis Kaino Vieno on Akun mummo.Syytä siihen miksi Aku asuu mummon eikä perheensä luona en tarkkaan ottaen tiedä.Kyllä siihenkin varmaan syy löytyy. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat