ootteko lukeneet sen kun pelle keksii hajoamattomat saippuakuplat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

On se hyvä 9+

Kommentit (14)

Vierailija

Oon kyl lukenut sen ,mutta en voi antaa sille arvosanaa,kun en muista oikein kunnolla minkälainen juoni siinä oli,ja kuka sen on piirtänyt...:o :s :D

Vierailija

Tällaiset keskustelut off-topiciin tai julkaisut- kategoriaan. Suomeksi tuhlasit aikaasi tehdessäsi tätä topicia. Ensi kerralla voit miettiä tarvitseeko keskustelusi omaa aihetta. Anteeksi jos olin töykeä.

~ Jac ~

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: pelle keksii hajoamattomat saippuakuplat

Jac - 12.03.11 12:50 (ID 723836)

Tällaiset keskustelut off-topiciin tai julkaisut- kategoriaan. Suomeksi tuhlasit aikaasi tehdessäsi tätä topicia. Ensi kerralla voit miettiä tarvitseeko keskustelusi omaa aihetta. Anteeksi jos olin töykeä.

Juuri niin Jac. No olen lukenut tuon tarinan, ja se on ok.

~Spektro99~

Vierailija

ootteko lukeneet sen kohdan kun roope jahaa lanttia se kohta on matkittu liisa-ihmemaassa elokuvasta se kohta on tosi paras ku siin maassa mihin sekolikko meni nii siell kasvo puista seteleitä ja joki on tehty kolikoista ja sit siel oli viel timanttei :):(

Vierailija

Lainaus:
Jac -Tällaiset keskustelut off-topiciin tai julkaisut- kategoriaan. Suomeksi tuhlasit aikaasi tehdessäsi tätä topicia. Ensi kerralla voit miettiä tarvitseeko keskustelusi omaa aihetta. Anteeksi jos olin töykeä. ~ Jac ~

Anteeksi nyt vain, mutta tämä topic on tehty 2008, silloin ei ollut edes off-topicia olemassa. Ja suomeksi voisitte jättää tämän topicin rauhaan ja antaa vajota tuonne topiccien pohjalle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat