piten paljon wal disnep teki sarja kuvia

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mä en tiiä

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Wal Disnep ei tietääkseni tehnyt yhtään,:D Walt Disney taas on tehnyt muutamia kässäreitä. (hohhohhooo, otsikko oli hervoton :D:D:D:D)

Vierailija

mac ducky kirjoitti:

AkuKiho kirjoitti:ei se tehny yhtään

Teki hän pari.Santtu96 sinulla on oikeinkirjoitus hakusessa.

Näin on. Ei hän tainnut kovin montaa tehdä. (En tiedä, vastaukseni perustuu pelkkään mututietoon.)

Vierailija

Hehe, en tiedä ketään Wal Disnepiä joten en voi vastata ;D Mutta jos puhutaan WalT DisneYstä, niin hän suunnitteli ja ideoi, piirtämisen hän jätti piirtäjille. Olen lukenut jostain hänen elämäkertasarjiksesta että lapsena kyllä piirsi mielellään. Otsikosta tuli muuten mieleen eräs Viivi ja Wagner-strippi, jossa Wagner sanoo: "On se kova jätkä se Walt Disney, näissä on ollut hirvee duuni." Viivi tulee: "Ei se kaikkia Aku Ankan taskukirjoja itse piirrä, se tekee vaan ne Aku Ankka-lehdet." Mutta 50- ja 60-luvuillahan ei julkaistu piirtäjien nimiä, joten moni luuli että Disney tosiaan itse piirsi ne x)

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Ei se oo tehnyt yhtään. Sun santtu96 kannattais vähän tarkistaa tekstiäs ennenkuin lähetät sen.

Ooon kyl samaa mieltä Duke Duckin kanssa tosta sarjis asiasta...

Vierailija

Se Disneyn nimmarin y näyttää kyllä vähä peeltä, mut pitäs se silti tietää :) Eikai Disney tehny yhtään sarjakuvaa, ainakaan Akusta..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat