kuka on lukenu William Van Hornin aku ankka löytää mitä vain arvostelkaa 4-10

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, kuka on lukenu sen aku ankka löytää mitä vain arvostelkaa 4-10

mä annan 4-.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Olen lukenut.Ja William Van Horn on musta yli hyvä piirtäjä,mutta tää tarina ei ollu hyvimpii Hornin tekemiä jotenka arvosanani on 9

Vierailija

En todellakaan Pidä William Van Hornista ja tarinakin oli huono, tosin ehkä yksi hänen parhaitaan, sillä minusta Hornin käsikirjoittamat tarinat on surkeita ja niin myös hänen piirrosjälkensä. Antaisin 5-.(antekisi vaan Horn fanit, mutta tämä on mielipiteeni)

Vierailija

Sä et taida liiemmin tykätä Van Hornista? Anyhow William Van Horn löytyy mun top 5:stä, revi siitä. Annan 9, nykyisen Akkarin taso on laskussa ja tämä oli paras tarina pitkään aikaan.

Vierailija

Minä vain en pidä William Van Hornin tarinoista, mutta en kyllä itse osaa piirtää LÄHESKÄÄN yhtä hyvin. En lähellekkään...

Vierailija

Loppuratkaisu ei sovi luontevasti tarinaan ja, koska tietää, ettei Aku voi löytää etsimäänsä, tarina tuntuu tyhjältä. Siinä sitten vain odottaa jonkinlaista käännettä. Roiston nappaaminen oli sellainen ja siitä plussaa. Ihan kiva idea, mutta siitä olisi pitänyt saada enemmän irti. Arvosana: 8. Ei Van Hornin parhaimmistoa, muttei ole huonoimpiakaan. Pidän Van Hornin käsikirjoituksista ja aina hän voittaa kaikki Per Hedmanit ja Gorm Transgaardit.

Vierailija

Horni ei olisi saanut koskaan edes vilkaista ankkoihin päin.

Vaikka en ole nähnyt tarinaa annan pyöreän nollan. ;)

Vierailija

En pidä Van Hornin tarinoista ollenkaan, (anteeksi, kaikki Horn-fanit) Koska mielestäni Williamin käsikirjoitukset ja juonet ovat outoja ja sekavia. Piirrostyylikään ei ole mielestäni kovinkaan hyvä. Kyseinen tarina oli ihan hyvä Van Horniksi, joten se on 7- arvoinen.

´`Late98``

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat