kuka osallistuu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

en kyl tiiä mihi tää pitäis laittaa mut silti kuka osallistuu aku ankan tokokuun palkintotehtävään? mä oon jo piirtäny sen kuvan onx kukaa muu jo piirtäny?:D

Kommentit (14)

Vierailija

^Katsu^ kirjoitti:

voitto99 kirjoitti:Mulle ei tule Aku Ankkaa niin en voivastata:(

Ankan nettisivujenkin kautta voi vastata.<br />

Ja voit esim. kopsata sen kuvan tietsikalle jos teillä on skanneri ja sit lähettää sen sinne. Ainakin mun käsityksen mukaan ankallisgalleriasta voi osallistuu... :s

Voi osallistua ankallisgallerian kautta... Ite ainkin osallistun

Vierailija

Miten oot luonu ankkaprofiilin jos sulle ei tuu aku ankkaa?? Siihenhän tarvii sen tilausnumeron..??...

Mun kaveri otti kirjaston Ankasta sen numeron ja teki sillä profiilin... Ovelaa eikös :D

Vierailija

AkuKiho kirjoitti:

Miten oot luonu ankkaprofiilin jos sulle ei tuu aku ankkaa?? Siihenhän tarvii sen tilausnumeron..??... <br />

<br />

Mun kaveri otti kirjaston Ankasta sen numeron ja teki sillä profiilin... Ovelaa eikös :D

Ei tarvi tilausnumeroa, ei mullakaan ole, kun Ankat ei tuu mun nimellä. Mutta kilpailuun meinaan osallistua, vaikka voittoon onkin melko pieni mahdollisuus:)

Vierailija

Mirkku kirjoitti:

AkuKiho kirjoitti:

Miten oot luonu ankkaprofiilin jos sulle ei tuu aku ankkaa?? Siihenhän tarvii sen tilausnumeron..??... &lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

<br/>

<br/>

<font color="Orange" face="Bradley Hand ITC" size="2"> Ei tarvi tilausnumeroa, ei mullakaan ole, kun Ankat ei tuu mun nimellä. Mutta kilpailuun meinaan osallistua, vaikka voittoon onkin melko pieni mahdollisuus:)<br />

</font>

silloinkuin mä tein profiilin niin piti ainakin pistää se tilaajanumero... ja niin kyllä täällä sivuillakin lukee ohjeissa

Vierailija

Ankan nettisivujenkin kautta voi vastata.

Ja voit esim. kopsata sen kuvan tietsikalle jos teillä on skanneri ja sit lähettää sen sinne. Ainakin mun käsityksen mukaan ankallisgalleriasta voi osallistuu... :s

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat