Onko kukaan huomannut?!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Rosa on pitänyt taukoa vuodesta 2004

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Mua ainakin harmittaa kun oon jo lukenu kaikki Rosan tarinat ja nyt ei oo mitä lukee :(

Tämä on muuten 400. viestini

Vierailija

Jep, Rosa sanoi muistaakseni viime vuonna, että jäisi eläkkeelle. Hän piti epätodennäköisenä sitä, että vielä palaisi Ankkojen pariin. Uskomatonta, että näin suuri juttu tulee joillekin uutena, varsinkin Rosa-faneille. Ihmettelinkin vähän, miksi kaikki halusivat lisää Rosaa Ankka-lehteen vaikka kaikki kokonaan hänen itsensä tekemät tarinat ovat jo julkaistu. Syynä lienee se, ettei toimitus ole maininnut tähän päiväänkään saakka asiasta.

Rosa sanoi lopettamisen syyksi myös sen, että hänen ei tarvitse enää elättää itseään sarjakuvien tekemisellä, joten hän on elää juuri lomaa, joka todennäköisesti tulee kestämään hänen koko elämänsä ajan.

Valitettavaa, mutta: Rosa tuskin enää koskaan tekee Ankka-tarinoita. Minua asia ei sureta vaikka aikoinaan, kun asiasta sain tietää, olin kuin maani myynyt. Täytyy silti ajatella, että Rosa teki työtä yli 20 vuotta ja sinä aikana hän sai toteutettua unelmansa täydellisesti.

Vierailija

Rosa lopetti(ko?), koska hän sai pientä palkkaa ja toimittajat eivät olleet kiinostuneita pitkistä tarinoista.

Vierailija

Musta se piirsi yhen sarjiksen (White Agony Creekin vanki) viel vuonna 2005! Se ehti just ajoissa Roope Ankan elämä ja teot kakkoseen. :)

Vierailija

djlordi kirjoitti:Ihan sama.

Ehkä sulle mutta todellisille Don Rosa faneille ei ole. Rosa on kyllä sanonut jotain sellaista että enää hän ei tee tarinoita.

Mutta toivotaan että hän tekisi niitä viellä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat