taikaviitta vai viitatar?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mun mielestä taikis

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Taikaviittaan olen kyllästynyt jo aikoja sitten, kun sitä alkoi tulla ihan liikaa. Viitatar taas on äärimmäisen harvinainen hahmo. Naisena vastaan "Viitatar".

Vierailija

Pakko nostaa aina näitä vanhoja? No, ei haittaa, minulle sopiva keskutelu joka tapauksessa.

Todella vaikea kysymys itse asiassa onkin. Minähän pidän molemmista 'Viitoista'. Molemmat tekivat minuun heti vaikutuksen, jokseenkin Taikaviitta paljon aikaisemmin. Mutta jos pitäisi katsoa asiaa siltä kantilta, että kumpaa on nähty enemmän. Tokihan Taikaviitta on paaljon tunnetumpi kuin Viitatar. Mutta siitä huolimatta Viitatarkin on tehnyt minuun suuren vaikutuksen; Naisistakin on johonkin! Eivät ne naisetkaan - yleensä poikien mielestä - ole täysin turhia hahmoja. Mutta en halua haasta riitaa, minuthan tunnetaan rauhallisuudestani. (Tunnette minut vain täältä!)

Mutta oli todella osuvaa ottaa Viitartakin mukaan Ultrasankareihin, vaikka olivathan siinä toki Lepakkoankka ja kumppanit... Äh! Ei poiketa aiheesta. Mutta - ehkä - ilman Viitarta koko sarja olisikin ollut paljon tylsempi, lisäsihän Viitatar hommaan tyyliä, monella tapaa.

Tähän on vaikeaa sanoa yhtään mitään, en osaa tehdä suuria päätöksiä! Parempi kysymys olisi kenties ollut vaikkapa että " Superhessu vai Taikaviita? ". Sillä, kuten varmasti kaikki tietävät, on kyse miehestä ja naisesta, joita minun on aina ollut vaikea verrata toisiinsa... Joten sanotaan, että molemmat ovat yhtä hyviä. (Kamala selostus jonkun tasa-pelin takia... --')

~ Viitta on voimaa

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat