Aktiivismmat kirjoittajat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eihän se tarkota, että on aktiivinen kirjottaja, jos on kirjottanu 1500 viestiä, eikö se lasketa siitä, kuinka paljo laitta viestejä vaikka päivässä, siis kuinka tiheään kirjottaa, eikä kuinka paljon on yhteensä kirjottanu. :$

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

amoureuse kirjoitti:En oikein tiedä, mitä mieltä olisin noista keskustelumitaleista. Ideana totta kai oikein hyvät, mutta se saattaa jossain määrin innostaa tahallisiin tupla- tai useampipostauksiin sun muihin turhiin "joo"-viesteihin. Aktiivisuus ei saisi riippua pelkästään viestimäärästä, tai siis aktiivisuutta ei pitäisi arvostaa niin ylitsevuotavaisen paljon (porkkana sille joka ymmärtää ^^). Huoh. Yritän puhua suomea, olen suomenkielinen, ei pitäisi olla niin vaikeeta ilmaista itseään selvästi -.-' mutta siis kyllähän se tekstin laatukin vaikuttaa. Kaikkien ei tarvi kirjoittaa maratonviestejä joihin ite oon taipuvainen, mutta kyllä siihen vois muutakin laittaa ko pelkän "joo"n.

Jee sain porkkanan!

Muuta asiaa: jotkuu saattaa tehä tuplia vahingossa, varsinkin "uudet"...keskiarvo päivässä ei oo niin hyvä idea, toimittajien pitäis koko ajan sählätä täällä sivustoilla tietokonevastaavien kanssa ja jotkuu on hei hitaampii kirjottajii ku toiset eikä sitte oo reiluu jos joku 7-v. kirjottaa etusormella kun toinen kirjottaa täyttäpäätä kymmensormijärjestelmällä.Sitä paitsi jotkuu tekee niitä "Meen syömää, oottakaa"-tyylisii viestejä meseilyyn tottuneina...ottakaa kantaa jos ootte eri mieltä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Duke Duck kirjoitti:

ankka313 kirjoitti:Ärsyttävää kun milzuuk harrastaa tuplapostausta ja se on viiden kärjessä... :@

Niinpä, kirjotti jotaki 100 vietiä "Tehdään Ennätys" keskusteluun.

Niinpä, onneks 5laurille on tullu varmaan elinikäinen porttikielto, kun sekin kirjoitti paljon turhia.

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Se lasketaan kirjoitettujen viestien määrästä. Eniten kirjoittaneet kirjottaa yleensä myös tiheimmin.

Ei aina, sinä, adz ja djlordi olette minusta aktiivisimpia

Vierailija

Kyllä onkin häiritsenyt tuplapostaajat ja sellaset

-hei

-mä meen ny syömään

-meen vessaan

-mun pitää mennä nyt

-joo

-hahha

jne.jne.

Vierailija

En oikein tiedä, mitä mieltä olisin noista keskustelumitaleista. Ideana totta kai oikein hyvät, mutta se saattaa jossain määrin innostaa tahallisiin tupla- tai useampipostauksiin sun muihin turhiin "joo"-viesteihin. Aktiivisuus ei saisi riippua pelkästään viestimäärästä, tai siis aktiivisuutta ei pitäisi arvostaa niin ylitsevuotavaisen paljon (porkkana sille joka ymmärtää ^^). Huoh. Yritän puhua suomea, olen suomenkielinen, ei pitäisi olla niin vaikeeta ilmaista itseään selvästi -.-' mutta siis kyllähän se tekstin laatukin vaikuttaa. Kaikkien ei tarvi kirjoittaa maratonviestejä joihin ite oon taipuvainen, mutta kyllä siihen vois muutakin laittaa ko pelkän "joo"n.

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Ärsyttävää kun milzuuk harrastaa tuplapostausta ja se on viiden kärjessä... :@

Niinpä, kirjotti jotaki 100 vietiä "Tehdään Ennätys" keskusteluun.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Olisiko hyvä, jos sivut laskisivat viestien keskiarvon päivässä ja tekisivät sen mukaan aktiivisimmat kirjoittajat. Nykyinen systeemi suosii aiemmin aloittaneita.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Olisiko hyvä, jos sivut laskisivat viestien keskiarvon päivässä ja tekisivät sen mukaan aktiivisimmat kirjoittajat. Nykyinen systeemi suosii aiemmin aloittaneita.

Ei oo hyvä idea, parempi että olis kaikkien aikojen top5 ja vaikka viikon top5 kirjoittajat.

Kaikkien aikojen top 10 olisi parempi kuin top 5. Silloin sinne tulisi paljon uusia kasvoja.

Joo top10 olis parempi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat