TheGreatDonaldDuck!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne saa keskustella kaikkea Aku Ankkaan liittyvää! Itse aion ainakin yrittää tulla kirjoittamaan tänne jokapäivä!

Keskustelkaa vapaasti Aku Ankkaan liittyvistä asioista!

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija

Keksikää ihan uusi hahmo ja tarkka kuvaus siitä! Kas näin:Nimi on Kielo Omenainen ja Leenun Liinun ja Tiinun serkku. Hänellä on veli Murmo, joka kiusaa jatkuvasti Kieloa. Kielo harrastaa kukkien kuivatusta ja luontokuvausta. Kielon isä on Kimmo Omenainen ja hän on ympärivuorokautinen taksikuski.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

ipu99 kirjoitti:Ois kysymys! Oon jostain kuullu että Kuukauden sarjis extrta ei oo sama asia kun aku extra. Pitääkö paikkansa.

Ennen tuli lehti kuukauden sarjisekstra, mutta se muutti nimen Aku Ankka Ekstraksi vuonna 2007.

Joo, ja nykyään tulee pelkkä ekstra joka kk ja neljästi vuodessa tuplapaksuna teemanumerona.

Vierailija

-mirre- kirjoitti:Aku Ankka on kiva hahmo ja nää sivut on tosi kivat mut toi djjlordin viesti ei oo kauheen mukava.

pikemminki tyhmä ku epämukava mut jotkuu vaa selailee täällä ja niitten mielest on kivaa ärsyttää, ne voi jopa olla 2-6 hlö....siis yhellä merkillä, tyhmää!mut ei anneta niitten häiritä.

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:

-mirre- kirjoitti:Aku Ankka on kiva hahmo ja nää sivut on tosi kivat mut toi djjlordin viesti ei oo kauheen mukava.

<br />

pikemminki tyhmä ku epämukava mut jotkuu vaa selailee täällä ja niitten mielest on kivaa ärsyttää, ne voi jopa olla 2-6 hlö....siis yhellä merkillä, tyhmää!mut ei anneta niitten häiritä.

Nii ja sit ku ne on yleensä jotain alle 10v. nii niist on tosi kiva kirjottaa älyttömii ja ei fiksuja viesteja, ei sillä et kaikki alle 10v. olis sellasii mut jotku on, mut kyl niit on vanhempiiki tyhmii ihmisii.

Vierailija

kynsilaukka2 kirjoitti:Keksikää ihan uusi hahmo ja tarkka kuvaus siitä! Kas näin:Nimi on Kielo Omenainen ja Leenun Liinun ja Tiinun serkku. Hänellä on veli Murmo, joka kiusaa jatkuvasti Kieloa. Kielo harrastaa kukkien kuivatusta ja luontokuvausta. Kielon isä on Kimmo Omenainen ja hän on ympärivuorokautinen taksikuski.

Luiru Hopo. Teppo Tulpun vastapäänaapuri, ennen herttainen vanhus, nykyään Hopon suvun...ööö...harmaa lammas ja muutenkin outo.Hessu ei tunne Luirua, koska tämän poika Jörk ei pidä Hessun isästä,(kumpikin halusi naida Hessun äidin)joten Hessu ei saanut kunniaa tavata Luirua,josta melkein tuli hänen isoisänsä. Luiru on sulkeutunut persoona ja katkera Indianalle, koska tämä meni kerran viidakkokansan luo Jörk mukanaan ja tämä jäi sille tielle.

oho tuli vähän pitkä...

Vierailija

-mirre- kirjoitti:

Sheherezade kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

Nii ja sit ku ne on yleensä jotain alle 10v. nii niist on tosi kiva kirjottaa älyttömii ja ei fiksuja viesteja, ei sillä et kaikki alle 10v. olis sellasii mut jotku on, mut kyl niit on vanhempiiki tyhmii ihmisii.

nii just. Heh paraski sanoja (minä siis),oon vasta 14w...

Vierailija

ipu99 kirjoitti:

TheGreatDonaldDuck kirjoitti:

ipu99 kirjoitti:

Mun mielestä djorldi ei ole sanonu mitään pahaa tässä keskustelussa.

Niin ei DJ LORDI kirjoittanut mitään typerää. DJJ LORDI kirjoitti, he ovat kaksi eri henkilöä. Enkä usko, että sinä olet tyhmä olet vain vielä nuori.

Okei! Mut miks se djjlordi matkii djlordia? Eihän se kenestäkään ole kivaa!!!!!!!!!!

Ei olekkaan, paitsi ehkä itse kiusaajasta. Se on huono asia, että ärsyttää toista tuolla tavoin. Niin ei saa tehdä!!! Ja on myös sellaisia ihmisiä, jotka tekevät käyttjätunnuksia eri paikkoihin ja mainostavat/ kiusaavat siellä muita, ihan huvikseen! Se ei ole kenestäkään mukavaa!!! Ei varskinkaa kiusaamisen kohteesta!

Vierailija

salama kirjoitti:

salama kirjoitti:

TheGreatDonaldDuck kirjoitti:

simohöö kirjoitti:ja:I;):0

Simohöö haluan sinun tietävän, että en pitänyt siitä, että teit toisen keskustelun MINUN NIMIMERKILLÄNI!!! :@

Minkä keskustelun sen on simohöö

Tarkotan minkä keskustelun simohöö on tehny

Simohöö teki keskustelun nimeltä TheGreatDonaldDuck2 ja siitä, jos ottaa numero 2 pois se on minun nimimerkkini. Ja myös TÄMÄN keskustelun nimi on TheGreatDonaldDuck! Joten se oli hieman töykeää mielestäni.

Vierailija

Aku Ankan nettisivuista semmoinen asia, että ne ovat parantuneet todella paljon! Ennen en tykännyt olla Ankkojen sivuilla, mutta nykyään jopa viihdyn täällä. Osittain se on kaiken lisääminen, mitä on tehnyt sivuista viihdyttävät esim. Akupedia jne. Keskustelu, joka on auki kokoajan eikä vain tiettynä päivänä viikossa on hauska idea! Tosin minua ärsyttää se, että tämä on Ankkojen sivut ja ihmiset keskustelevat jostakin aivan muusta! :@ Joten tahtoisin, että täällä palstalla puhuttaisiin VAIN ANKOISTA! Muuta en pyydä, paitsi en tahdo rumia puheita tänne, enkä vatsinkaan mainoksia yms.

Kiitos!

Vierailija

adz kirjoitti:Aku Ankka on mahottoman hyvä suorastaan paras hahmo. :D

Näin on! Olet aivan oikeassa! Ja kiitos, että kirjoitit tänne jotakin! Jatka kirjoittelua, vastaan, jos joku kysyy!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat