AnkkaBulevardi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko kukaan huomannut AnkkaBulevardin?! Vau!

Sivut

Kommentit (22)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

djlordi kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Juu _en_! Kone ei näytä sitä.

Eli sulta puuttuu Flash player tai joku semmonen.

Sanon sen nyt miljoonannen kerran eli: Minulla on Flash player, mutta en silti pysty pelaamaan pelejä, tölläämään bulevardia tai saati sitten vaihtamaan profiilikuvaa (kuvan olen vaihtanut kirjastossa).

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Juu _en_! Kone ei näytä sitä.

Eli sulta puuttuu Flash player tai joku semmonen.

<p />

Sanon sen nyt miljoonannen kerran eli: Minulla on Flash player, mutta en silti pysty pelaamaan pelejä, tölläämään bulevardia tai saati sitten vaihtamaan profiilikuvaa (kuvan olen vaihtanut kirjastossa).

Sulla kai sit on jokin esto tai muu?

Vierailija

Pöllö Pöö kirjoitti:se on hauska! äskenkin kun ravasin sitä edestakaisin, niin pulivari hätyytti kissaa, ja joutui lopulta pakenemaan kissoja, aku korjasi kattoa ja meinasi tipahtaa sieltä yms.

_TOTA_ en oo huomannukkaan! Todella hauskaa, rullasin ees taas ja uutta tapahtu kokoajan, ainoo miinus että sekottaa viikon vieras kilpailua.

Vierailija

Pöllö Pöö kirjoitti:se on hauska! äskenkin kun ravasin sitä edestakaisin, niin pulivari hätyytti kissaa, ja joutui lopulta pakenemaan kissoja, aku korjasi kattoa ja meinasi tipahtaa sieltä yms.

Saman huomasin minäkin. ja eikös vain suurin osa henkilöistä näytä olevan Kari Korhosen käsialaa?

Vierailija

se on hauska! äskenkin kun ravasin sitä edestakaisin, niin pulivari hätyytti kissaa, ja joutui lopulta pakenemaan kissoja, aku korjasi kattoa ja meinasi tipahtaa sieltä yms.

Vierailija

OOTTEKO HUOMANNUT ETTÄ NE KUVAT LIIKKUU JOS NIITÄ KATSOO MONTA KERTAA NIINKUIN AKU PUTOO KATOLTA,PLUTO JAHTAA KISSAA MUTTA JOUTUUKIN VANGIKSI KATOLLE JA JULLEN PATSAS LIIKKUU

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat