(06c3a3be-3658-49e1-bdda-15b83c69cedb) - 06c3a3be-3658-49e1-bdda-15b83c69cedb

Vierailija

This thread contains comments for topic "06c3a3be-3658-49e1-bdda-15b83c69cedb" (id=06c3a3be-3658-49e1-bdda-15b83c69cedb) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Itsekkin olen pitkän kaavan kautta alkanut pitämänn van hornin hullun hauskasta piirrostyylistä ja kierosta huumorintajusta >:D

Vierailija

Itsekkin olen pitkän kaavan kautta alkanut pitämänn van hornin hullun hauskasta piirrostyylistä ja kierosta huumorintajusta >:D

Vierailija

Minäkin aion osallistua kansikisaan, mutta en ole vielä aloittanut piirtämistä. Voi olla aika vaikeaa saada siitä selkeää ja sellaista että kaikki ymmärtäisivät vitsin(ja se idakin pitäisi olla hyvä!!!). Itse en ole vielä oppinut pitämään van Hornin tyylistä...:^).

Vierailija

Mä aina ihmettelen niit van hornin tarinoita ku niitten ankkojen ympärillä pörrää koko ajan niit pienii kärpäsii

Vierailija

Aion kyllä piirtää, mutta siihen menee vähän enemmän aikaa, koska aiheen keksiminen on todella hankalaa... Mietintämyssy olisi kätevä tämmöisissä asioissa!

Vierailija

´Meinaan piirtää vielä, muttamihin osoitteeseen ne pitää laittaa? se lehti taitaa olla jossain kaapin perällä enkä jaksa ruveta ettimään muiden seasta.. (:

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat