Kertokaa rohkeasti mielipiteenne!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joillakin on varmasti käynyt niin, että kun on kysytty vaikka, että kumpi on parempi Aku vai Iines ja kun on oikeasti ollut sitä mieltä, että Iines on parempi, mutta on huomannut, että kaikki edelliset ovat vastanneet Akua, ei ole ollut enää kanttia vastata rehellisesti. Muutenkin ajatellaan että kun Aku on tunnetuin ja yleisin hahmo, niin pitää hänen myös olla automaattisesti tietenkin paras. Uskaltakaa kertoa, mitä mieltä oikeasti olette!

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Minä en koskaan jätä sanomatta mielipidettäni. Esimerkiksi kerho-jutussa puolustin kerhoja yhä, vaikka puheenjohtajakin oli kääntynyt minua vastaan. Grrr... Mikä voi olla tylsempää kun että kaikkilla on sama mielipide.

Vierailija

Minä kerron aina OMAN mielipiteeni. En lainaile ajatuksiani muilta, sillä minulla on omiakin sellaisia.

Minun suosikkihahmoni ei ole Aku, vaan Iines ja Roope. Eniten ehkä inhoan Mikki Hiirtä ja Pelleä. Tosin Rosan tarinoissa Pellekin on ihan mukiin menevä.

Vierailija

Minä kerron aina totuuden ja uskallan pitää kiinni omista päätöksistäni, Ne jotka matkivat sitä mitä toiset laittavat ovat niin sanottuja "itse pelkureita" kun taas ne jotka laittavat oman mielipiteensä ja uskaltavat sanoa sen minkä pitää niin eivät pelkää että "Mitäköhän se tekee jos mä laitan eri vastauksen kun se, vastaaks se rumasti että "pah!", tai sitten että Oletpa sinä...". Tosin joskus tuntuu siltä kun olisi pakko olla samanlainen kuin tuo, se kuuluu lapsuuteen että haluaa olla kuin joku suositumpi tai parempi. Eihän sillä ole niin mitään väliä millainen on. Sanokaa se mitä itse haluatte älkääkä tehkö sitä mitä ette haluaisi, olen kokenut sen ja sen jälkeen en enää tee sitä sillä minulle tuli niin huono omatunto että AUTS!! Muistakaa, tehkää niin kuin itse haluatte.

Vierailija

Mulla ei ikinä ole ollut mielessäkään mielistely!

Pitää olla rohkea ja seistä oman mielipiteen takana!

Erilaisuus on valttia!

Mutta on hauskaa huomata välillä että joku on just sanonu ihankuin mä ite oisin.

Vierailija

Tähän tietysti vaikuttaa myös vaihe, jossa kukin on. Siihen tiettyyn aikaan kuuluu olla samaa mieltä kuin kaikki muut (mulla se oli siinä ala-asteen ja yläasteen vaihteessa suunnilleen), ei kävis mielessäkään olla eri mieltä. Kyllä se siitä sitten myöhemmin, sitten ei enää noin "pienissä" jutuissa kiinnosta tippaakaan onko muut eri mieltä. Kunhan pystyy itse perustelemaan mielipiteensä vakuuttavasti niin sitten on hyvä olla eri mieltä kuin kaikki muut. Hyvään keskusteluun kuuluvat erilaiset mielipiteet, niiden hyväksyminen ja niistä keskusteleminen.

Vierailija

No joskus tulee sellainen olo, kun muut ovat vastanneet ihan eriä. Mutta yleensä seison rohkeasti oman mielipiteeni takana.

Vierailija

Juu, tuo on totta! :D Siis, itse ainakin ihan rehellisesti kerron oman mielipiteeni, vaikka kaikki muuta olisikin jonkun muun kannalla, kuten adz sanoi: erilaisuus on valttia, mutta ei sillä sitä tarkoiteta että ei saisi samaa sanoa, omaa mielipidettä arvostetaan kakkialla, eikä kenelläkään ole siihen sanomista...Mitä siitäkin tulisi jos kaikki sanoisi saman? Nämä sivut on mielipiteiden jakoa verten, siis, pitää olla rehellinen.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mä nyt uin valtavirtaa vastaan niin musamaun kuin tyylinikin kanssa, että eivät muiden mielipiteet vaikuta omaani pätkän vertaa. Olen amoureusen kanssa samoilla linjoilla siinä, että tuo "joukkoon sulautuminen" on tietyssä iässä varsin tärkeää, joillain voimakkaammin kuin toisilla. Mutta kertokaa ihmeesä oikea mielipiteenne, ei siinä ole kellään nokan koputtamista.

Vierailija

kynsilaukka2 kirjoitti:Joillakin on varmasti käynyt niin, että kun on kysytty vaikka, että kumpi on parempi Aku vai Iines ja kun on oikeasti ollut sitä mieltä, että Iines on parempi, mutta on huomannut, että kaikki edelliset ovat vastanneet Akua, ei ole ollut enää kanttia vastata rehellisesti. Muutenkin ajatellaan että kun Aku on tunnetuin ja yleisin hahmo, niin pitää hänen myös olla automaattisesti tietenkin paras. Uskaltakaa kertoa, mitä mieltä oikeasti olette!

Mä ainakin uskallan sanoo oman mielipiteeni vaik muilla on joku eri...

Vierailija

Vastaan aina mitä mieltä oikeasti olen, voi olla että jotkut yrittävät saada kavereita sillä tavalla että ollaan aivan samaa mieltä kuin toinen "Siis mä oon just samaa mieltä, meijän täytyy olla kavereit!!"...

Niinkuin adz sanoi erillaisuus on valttia, vastasin taannoin keskusteluun "Onko Hannu ällöttävä?" ja olin ainot kenen mielestä Hannu on hyvä hahmo, eikä se minua haittaa....

Sami kirjoitti:mutta ei sillä sitä tarkoiteta että ei saisi samaa sanoa, omaa mielipidettä arvostetaan kakkialla...

Kakkialla? Hehee Sami:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat