IIK!IIK!IIK! Mistä ideoita Aku Ankan Kuukauden Palkintotehtävään!!!?????????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli siellä otsikossa onkin jo kysymys:mistä? oon miettiny pääni puhki; tulos:1 idea. jippii...oottekste saanu jo ideoita?jos, nii mikälaisii? en aio kyllä kopioida keltää mut huvittaa vaa kuulla...:D

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:Eli siellä otsikossa onkin jo kysymys:mistä? oon miettiny pääni puhki; tulos:1 idea. jippii...oottekste saanu jo ideoita?jos, nii mikälaisii? en aio kyllä kopioida keltää mut huvittaa vaa kuulla...:D

p.s.:en löytäny muuta järkevää paikkaa keskustelulla, jos on vääräs paikkaa nii tsori!:/

Vierailija

adz kirjoitti:Jos sul on yks idea käytä sitä sitte, siitä se alkaa.[/lainaus

nii kai... ehkä mä saan lisää ideoita sen jälkee ku oon piirtäny sen ekan, mul auttaa yleensä piirtäminen jos en jaksa ajatella.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Hehhehheh, tiedän että tämä on vanha keskustelu, mutta tämä vain osui silmään, heh...:D

Hehhehhee niinpä..

Vierailija

Okei voin vihjailla siitä osan mut kokonaan en jaksa kertoo. No siin on 313 ja Aku ja Pojat myös hirvi ja hirvi on työntäny pään auton sisään ja ihmettelee mitä on menny tekemään. Aku ja Pojat hymyilee vaan kyydissä. :)

Vierailija

adz kirjoitti:Jos sul on yks idea käytä sitä sitte, siitä se alkaa.

Niin ja tees siihen selviä muunnoksia jos alku ei huvita.

Vierailija

En ole keksinyt vielä kunnollista ideaa, mutta suunnitelmani on se, että muokkaan vanhoista kansikuvista hieman erilaisia versioita. Esim.Yksi kansi oli sellainen, että Roopelle lähetettiin säästöpossu, josta ponnahtikin muovinen karhukopla-nukke. Sen voi muuttaa siten, että Roope saa "lumilasipallon" jossa karhukopla on ryöstämässä säiliötä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:

djlordi kirjoitti:Vaikea vaan piirtää.

<br />

Sen ei tarvi olla kun just sellanen ku jokaine osaa piirtää, koska varsinaiset Akkaritaiteilijat sen sitten piirtää puhtaaksi!<br />

<br />

Mä luulen että se <u>idea</u> onkin tärkein!

Pitääköhän se värittää itse?

Vierailija

adz kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Hehhehheh, tiedän että tämä on vanha keskustelu, mutta tämä vain osui silmään, heh...:D

Hehhehhee niinpä..

Hehheh, juu, tuo otsikko oli aika järkevä, heheh...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat