Lempi tarinatyyppinne

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Omituinen otsikko, mutta tarkoitan tyypillä:

-vitsisarjat (1,2,3 tai 5 sivuiset)

-kymmensivuiset (noin kymmensivuiset)

-jatkosarjat

Ajatelkaa mikä lempipiirtäjänne tarinatyypeistä on paras, esim.minun lempipiirtäjäni on Rosa, ja pidän eniten Rosan jatkiksista, vastaan itse siis jatkosarjat. Sori jos putositte kärryiltä, outo viesti :D

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Lemppareita ovat Don Rosan jatkosarjat ja kirjoista luettuna ne ovat oikein ankkatarinoiden aatelia;). Kuitenkin on hyvä kun on kaikenlaisia, ja joissain kymmensivuisissa on mahtava juoni. Nykyään ne ei kyllä ole aina niin hyviä. Sitten on ärsyttävää kun jotkut tarinat on semmosia että esim. Aku käyttää liian paljon jotain Pellen keksintöä ja mokaa kaiken.

Vierailija

aa nyt tajusin. jatkot ne on paraita. mut se on inhottavaa kun pitää oottaa seuravaa numeroo. et näkee jatkon kun on jännitykesessä et mitä tapahtuu seuraavan numeron jatkossa

Vierailija

mä tykkään jatkosarjoista ja vitsisarjoista. jatkois on kyl lievää jännitystä, mut vitsisarjojen kans tulee naurettuu :'D

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:NYT PUTOSIN KÄRRYILTÄ SIIS MUTTA MUN LEMPI HAHMO ON BARNEY SIMPSONEISTA MUTTA AKU ANKASSA SE ON TOUHO ANKKA

Nyt Sami Caps Lock pois! Jatkikset on parhaat

Vierailija

Rosan jatkosarjat ja Rotan kymmenesivuset.. vitsisarjat riippuu käsikirjottajasta ja piirtäjästä et onks ne hyviä..

Vierailija

Ehkä kymmen- tai vitsisarjat, koska niissä on aina niin hyvä juoni ja niihin sisältyy aina niin hauska vitsi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat