kuka on päässyt jäähylle ilman syytä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kuulin että jotkut haluavat toimituksen ihmiset lukemaan keskusteluita painamalla tahallaan ilmoita asiattomasta viestistä nappulaa älytöntä mä kerran vahingossa painoin joskus maaliskuussa sillä mun moccamakasiini tyypillä mutta eikö olekin älytöntä?

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija

Otto94 kirjoitti:Ite on painanu pari kertaa "Ilmoita asiattomasta viestistä" ja järkevästä syystä.

uskon välil tääl käy vaa ääliöitä

Vierailija

Minäkin olen "ilmoittanut asiattomasta viestistä" viimeksi tänään. En ole kuitenkaan jäänyt jäähylle turhan takia, tuskin kukaan jää, koska kyllä varmaan toimitus tarkistaa ett onko se nyt asiaton vai eikö.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:

djlordi kirjoitti:Ei kai silakka313 oo jäähyllä kun sillä kone sekosi silloin?

Jos on, niin se on huutava vääryys!

En jaksa ees uskoo et ois porttarin saanu sen jutun takia.

Nähtäväksi jää toivotetaan tervetulleeks ku nähään se.:)

Ei oo silakka313:ta ainakaan tainnu näkyä...

Silakka313 ei ole jäähyllä. Näin sen äsken yhdessä keskustelussa. Oli pistänyt minuutti sitten viestin.

Vierailija

En oo painanu paitsi serkun tyypillä, ku ei pystyny poistamaa omaa viestii ku se oli nähny vääri ja kirjottanu vähä sillee syyttelevästi. Painoin varmaa 20 kertaa sitä mut, se viesti ei poistunu. Mut sit pyyeltii myöhemmi anteeks. xD :D:)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

djlordi kirjoitti:

<omena> kirjoitti:mä en oo joutunut painaa "ilmoita asiattomasta viestä" kohtaa.mutta on se harmillista että jotkut pelleilee ja koneet jää jumiin.vaikka minkä sille mahtaa jos kone jää jumiin.

Mä oon painanut monta kertaa ja eihän ilman syytä voi jäähylle päästä muutenkun jääkiekossa?

Mutta se yksihän oli MAALIVAHTI28 ;)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:

djlordi kirjoitti:Ei kai silakka313 oo jäähyllä kun sillä kone sekosi silloin?

Jos on, niin se on huutava vääryys!

En jaksa ees uskoo et ois porttarin saanu sen jutun takia.

Nähtäväksi jää toivotetaan tervetulleeks ku nähään se.:)

Ei oo silakka313:ta ainakaan tainnu näkyä...

Silakka313 ei ole jäähyllä. Näin sen äsken yhdessä keskustelussa. Oli pistänyt minuutti sitten viestin.

Kyllä mä sen jo huomasinkin profiilista, kun eilen oli ollut viimeks paikalla.

Vierailija

Ei siinä oo järkee. Tän nettisivujen tekijät vois tarkastaa sen eka ja sitten jakaa jäähyt. Sillä mä epäilen että kaikki ei oo tahallisii. Mäkin oon joutunut jonkin takii jäähylle.

Vierailija

Ei siitä "ilmoita asiattomasta viestistä" kohdasta pitäisi turhaan klikata. Minä olen valitettavasti joutunut klikkaamaan sitä monta kertaa.

Vierailija

Kerran pelkäsin joutuvani jäähylle, kun tietsikka laittoi mun viestin varmaan 20 kertaaja Kello tuli 9, enkä ehtinyt pahoitella

Vierailija

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:kuulin että jotkut haluavat toimituksen ihmiset lukemaan keskusteluita painamalla tahallaan ilmoita asiattomasta viestistä nappulaa älytöntä mä kerran vahingossa painoin joskus maaliskuussa sillä mun moccamakasiini tyypillä mutta eikö olekin älytöntä?

No tuos ei ole päätä eikä häntää. Eikä kukaan pääse jäähylle vaan joutuu jäähylle.

Hehheh, olinkin unohtanut jo kokonaan tämän aiheen. ;') Varsin huvittavaa lukemista. Nyt voin kyllä sanoa, että tuo ei ole tosi. Tuolloin kun luulin, että kun painaa tuota "ilmoita asiattomasta viestistä"-nappulaa, heti se käyttäjä saisi bännit. Heheh, mutta oliko tämäkin nyt nostaa? Ihan turhaa, mutta jos olisi modet voinut tämän lukottaa... Ei olisi tullut nostamisesta mitään.

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:En oo joutunu mut viimeks eilen jouduin painamaan tota ilmoita asiattomasta viestistä ku DJJLORDI lallatteli näin:"Onks ärsyttävää djlordi ku mul on sama kuva ku sulla ja samantyyppinen nimimerkki?"<br />

<br />

...vähä otti pattii...

Kuulostaa todella oudolta...jos totta ni silkkaa kiusantekoo, katoin sitä profiilia ja sen keskustelu missä ollu on poistettukki.

Oisko tyyppi jäähyllä tai diskattu kokonaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat