kuka on teijän mielestä oikee sankari

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

taikaviitta on mun lemppari

Kommentit (12)

Vierailija

Lainaus:
Re: RE:kuka on teijän mielestä oikee sankari

masy - 30.11.10 05:42 (ID 665583) Lionel Messi on PARAS:).

Älä nosta näitä vanhoja topiceja,onko selvä?

Vierailija

Lempisankarini vai???

Hmmm... tuota pitääkin jo hieman aikaa miettiä niin pahan pistit ehkäpä se kuitenkin on taikaviitta, koska pidän itse enemmän ankoista, uusista taikaviitta tarinoista on tullut kuitenkin oudon kummallisia joissa hillutaan hassun näköiset aseet käsissä.

Vierailija

Vastaankin tähän että Superhessu . Sillä hän on Disneyn ensimmäinen, ns. virallinen supersankari. Ja sanotaanko, muutenkin mukavampi luonteeltaan kuin Taikaviitta. Onhan kyseessä kaikille tuttu, ystävällinen ja sympaattinen Hessu.

Ja Superhessu ei käytä ties mitä ihme vempleitä, vaan supervoimia! Jotka tekevät minuun suuremman vaikutuksen; en nyt muutenkaan mistään laitteista kuin omasta tietokoneestani tajua yhtään mitään.

Eli Superhessu on o i k e a sankari.

~ Super voimaa

Vierailija

Saastuttaja on kyllä lempisupersankarini, tai no, ei hän varsinaisesti supersankari ole.Mutta Ultrasankarit VS Paha seiska-sarjasta hän on paras.Mutta siis OIKEA sankari?No vastaan, että Taikaviitta.Vaikka onhan Super Hessukin kiva.Mutta Taikaviitta tarinat oavt aina hyvin jänniä, ja vanhat etenkin pitkiä.Ja Taikaviitan erikoistehosteet ovat kivoja.Vaikka kyllä Viittavitsi on oikeassa, että Super Hessu käyttää supervoimia, mutta Taikaviitta vain superaseita.Mutta silti Taikaviitta on oikea sankari.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: RE:kuka on teijän mielestä oikee sankari

Viittavitsi - 31.12.10 04:22 (ID 685069)

Vastaankin tähän että Superhessu . Sillä hän on Disneyn ensimmäinen, ns. virallinen supersankari. Ja sanotaanko, muutenkin mukavampi luonteeltaan kuin Taikaviitta. Onhan kyseessä kaikille tuttu, ystävällinen ja sympaattinen Hessu.

Ja Superhessu ei käytä ties mitä ihme vempleitä, vaan supervoimia! Jotka tekevät minuun suuremman vaikutuksen; en nyt muutenkaan mistään laitteista kuin omasta tietokoneestani tajua yhtään mitään.

Eli Superhessu on o i k e a sankari.

~ Super voimaa

Minä olen samaa mieltä kuin viittavitsi taikaviitta käyttää kaiken maailman vehkeitä että onnistuisi mutta on se kuitenkin hyvä hahmo niin kuin myös viitatar eli hessu on se ainut ja oikea mutta en omista omaa konetta vain minun siskoilla on mutta saan käydä toisen siskoni koneella ;).

Vierailija

Olen ehkä vähän samaa mieltä kuin Viittavitsi ja raharuhtinas1, että Superhessu on "oikeampi sankari" mutta ankoista tykkäävänä, ja Taikaviitasta tykkäävänä, kyllä Taikaviitta on minusta kivempi hahmo.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat