Mokia

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tämä aihe käsittelee mokia, joita sinulle tai ystävällesi on tapahtunut Aku Ankan netti sivustolla tai jos olet vahingossa esim. Heittänyt uusimman akkarin paperi keräykseen.

Jos sinua ärsyttää tämä aihe, älä vastaa.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Polonen kirjoitti:Pieniä virheitä ja sit semmonen kun painoin KESKUSTELUPALSTA viestin jälkeen ___ lähetä mut mitään ei tapahtunut niin painoin sitä vielä pari kertaa ja se tuli varmaan neljään kertaan

öö tohon väliin mis on viiva ``paina sana``

Vierailija

Aku-ankan netti sivun teki mokan. miksi? koska lähetin galleriaan kuvan missä oli otsikko: Aku joutuu luettavaksi. ja oma nimeni sitten katteöen 2 pvn pääst kuvii nään mun nimimerkin ja saman otsikon mutta eri kuvan. sanoisin: SAISITTE OLLA HUOLELLISII.

Vierailija

Ei oo sattunu pahempia mokia muuta ku Kultaryntäyksen aikoihin, huutelin vahingossa saaks mä kultaa, vaikka tarkoitin jäätelöä.

Vierailija

Kirjoitin johonkin, että Kornelius on Jullen poika ja pojanpoika, vaikka sen piti olla Jullen pika on Kornelius ja pojanpoika Konrad. Korjaasin kyllä sen jälkeenpäin. Voi olla että on tullut muitakin mokia, muttei nyt ainakaan muistu mieleen.

Vierailija

Polonen kirjoitti:

Polonen kirjoitti:Pieniä virheitä ja sit semmonen kun painoin KESKUSTELUPALSTA viestin jälkeen <u>_</u> lähetä mut mitään ei tapahtunut niin painoin sitä vielä pari kertaa ja se tuli varmaan neljään kertaan

öö tohon väliin mis on viiva ``paina sana``

Oot todellakin nimeesi sopiva polonen.

Vierailija

Joskus olen vahinnossa painanu ilmoita asiattomasta viestistä juttua ku on pitäny vastata viestiin. Ja joskus on tullu kirjoitusvirheitä. Ei mitään sen isonpaa mokaa oo tullu.

Vierailija

joo määki oon kerran vahingossa painanu että ilmoita asiattomasta viestistä vaikka piti painaa että vastaa viestiin... eipä oikeen muuta...

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:Kerran tein top-listaa ja laitoin Sami-96 nimen Sami-69, arvatkaa naurattiko;) Kotona on joskus käynyt kun lukee akkaria samalla kun syö,niin joskus mulla kaatu maidot sen päälle. Otin hiustenkuivaajan ja kuivasin akkarin, jonka jälkeen laitoin sen paksun kirjan alle. Kun akkari kastuu siitä tulee aivan ryppyinen ja rytistynyt...

niin tulee ja mä kerran luin akua ruokapöydässä kans ja rupesin juomaan mehua ja en pannut lasia ajatuksissani suuhun asti ja kippasin sitte mehuyt syliin ja meiän koira tuli sitte auttaan siivouksessa ja kävi viemässä sen akun jonnekki eikä sitä oo vielä löytyny

Vierailija

Kirjoitin viestiä erääseen aiheeseen ja painoin lähetä. Huomasin, että erään sanan kirjain tuli olla isolla. Ehdin korjata sen ja painoin uudestaan lähetä-nappia. Viesti tuli kahteen kertaan. Melko pieni moka ja sangen yleinen. Eipä minulla muita olekaan sattunut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat