Aku Ankka lehdet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Keräileekö kukaan Aku lehtiä? Minä kerään niitä näköispainoksina, tietysti minä myös tilaan Aku Ankka lehtiä. Eivätkö näköispainokset ole kuitenkin hieman liian kalliita verrattuna itse lehtien hintaan?

Kovakantisessahan ne ovat ,mutta silti. Saattaa johtua siitä että niillä on ainakin minun mielestäni paljon keräilyarvoa,vai mitä mieltä olette?

Kommentit (15)

Vierailija

sammy kirjoitti:Näköispainos asiasta vielä: Onko kellää ekaa näköispainosta? Oon nähny sen kuvan ja siinä luki "näköispanos vuosikerroista 1951-1952"

Meinaako se että siinä on kaksi vuosikertaa,koska yleensähän siinä lukee vuosikerrasta ja sit esim.1957:o

Itselläni on tämä Näköispainos ja tässä vähän selvitystä:

Vuoden 1951 joulukuussa ilmestyi ensimmäinen Aku Ankka lehti. Samana vuotena ei toista lehteä enää ehtinyt ilmestyäkkään ja sen takia siinä on ne 2 ensimmäistä vuotta. Olisi aika turhaa laittaa yksi lyhti Näköispainokseen. Vai mitä?

Vierailija

Viitsiittekö muuten vastata tähän kysymykseen: Onko jollain Vahva Jussi-lehteä eli vuoden 1954 numeroa 11c, itselläni on (värivirheellisenä), jos teillä on tai vaikka ei olisi osaatteko kertoa siitä jotain esim. sen hinnan? Tietääkseni värivirheellinen on arvoltaan (huippukuntoisena)noin 50¬ ja värivirheettömän arvo olisi(huippukuntoisena) jopa 100¬. Eli värivirheetön olisi arvokkaampi. Laittakaa vaan mitä tiedätte tästä lehdestä.

Vierailija

Näköispainos asiasta vielä: Onko kellää ekaa näköispainosta? Oon nähny sen kuvan ja siinä luki "näköispanos vuosikerroista 1951-1952"

Meinaako se että siinä on kaksi vuosikertaa,koska yleensähän siinä lukee vuosikerrasta ja sit esim.1957:o

Vierailija

Minä keräilen MYÖS :D näköispainoksia.Ja mulla on näköispainokset : 1966 1 ja 2 osta sitten mulla on näköispainoksena ensimmäinen akkari.Ja myös keräilen erikoisnumeroita, spesiaaleja, extroja, juhlanumeroita, taskukirjanextroja, vitsisarjoja yms... Ja minulla on yhteensä niitä erikoisnumeroita 9 kansiollista.Ja onhan ne aika kalliita mut ei se mua haittaa!!!

:) :D ;) :( :I :l :o :s :@ :$ :- :^) :'(

Vierailija

Kerään näköispainoksia, ja muita kovakantisia, toisinaan tuntuu törkeen hintasilta, mutta ovat arvonsa veroisia.

Vierailija

No, tilaan Akkareita ja Ekstroja joten ilmeisesti siis keräilen niitä ja ei ne nyt oo ilmeisesti niin kaliita ne kovakantiset. No jaa. En osaa vastata ku en ite ostele niitä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat