tupun hupun ja lupun isä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

saisiko se hahmo olla keksitty

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

adz kirjoitti:Ankanpoikien isästä ei muuta tietoo kuin raketti posahti tuolin alla.<br />

Rosan mielestä Tupun, Hupun ja Lupun isä olisi Iineksen veli..miksi muuten he kutsuvat Iinestä tädiksi..

"Täti" on tuttavallinen nimitys, sillä eihän Mummo-Ankka ole poikien oikea mummo, Roope-Setä poikien oikea setä jne jne

Vierailija

Ankanpoikien isästä ei muuta tietoo kuin raketti posahti tuolin alla.

Rosan mielestä Tupun, Hupun ja Lupun isä olisi Iineksen veli..miksi muuten he kutsuvat Iinestä tädiksi..

Vierailija

Jos luit alemman kommenttini, totean siinä että Iines ei välttämättä olekaan sukua ja näin ollen "oikea" täti.

Kuten mainittu: Ankkojen sukupuu ja historia on täynnä pieniä epäjohdonmukaisuuksia.

Vierailija

Toisaalta taas Tupun, Hupun ja Lupun äiti on nimeltään Della Ankka. Della taas on Aku Ankan sisko, joten ankanpojat ovat todellisuudessa Akun sisarenpoikia eikä veljenpoikia kuten usein mainitaan. Ankanpojat kutsuvat Iinestä tädiksi..vaikkei välttämättä ole mitään sukua. Ankkojen sukupuu ja historia nyt on täynnä pieniä epäjohdonmukaisuuksia.

Vierailija

Ois totta vie kiva tietää minkä näkönen se on... Tai ois kiva tietää sen nimi... Eikö se ikinä pääse sairaalasta pois?!!?

Vierailija

Tiedän. Tupun Hupun ja Lupun isähän on se, joka joutui sairaalaan kun pommi räjähti tuolin alla. Iines ei siis ole heidän oikea tätinsä, eikä Akukaan välttämättä setä... koska sanotaan myös ettei Akulla ole veljiä. Tiedän, tai tarkemmin sanottuna olen kyllä kuullut Tupun, Hupun ja Lupun isän nimen... en vain millään saa muistettua.

Vierailija

AI niin! Unohdin vielä mainita, että mielestäni Tupun, Hupun ja Lupun isää ei koskaan oikeastaan kai piirretty... ainakaan EDES MINÄ en ole nähnyt sen kasvoja kunnolla, joten heillä taitaa olla isä vain muodon vuoksi... ei minulla sen tarkempaa tietoa asiasta. Ainakin lisää tietoa näkyy "Akuankan skupuussa" , joka taitaa löytyä netistä, ainakin meillä on se julisteena.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat