uusi hahmo akkariin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos saisit sunnitella uuden hahmon akkariin niin millaisen hahmon tekisit?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Tekisin Roope Ankalle (klondiken aikoihin sijoittuvan!) Vihollisen tai sittn jonkun Mikki Hiiren sukulaisen esim. Serkun tai pikkuserkun.

Vierailija

$p!d3r p!g kirjoitti:Jos saisit sunnitella uuden hahmon akkariin niin millaisen hahmon tekisit?

OLEN ITSE AIEMMIN TEHNYT TÄYSIN SAMANLAISEN TOPICIN!!!

Vierailija

Mä tekisin jonkun Iineksen sukulaisen,kun niitä ei ole ollut akkareissa...........En mä oikein tiiä millainen se olis mutta kiva tyyppi kuitenkin:D:)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Pistit sitten saman keskustelun neljänä kipaleena heti kättelyssä.

Tuli vahingossa kun meillä on vähän hidas kone niin yritin pistää vähän vauhtia joten painoin neljä kertaa

hernikki
Seuraa 
Liittynyt16.7.2010

joku kiva poika (esim)joku ninja tai tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosi rikas vanha setä ja että se olis ankkojen sukua mutta ei sellainen niinkun roope (koska se on aika tuhma);)

hernikki
Seuraa 
Liittynyt16.7.2010

nyt tästä lähtien saatte ihan vapaasti lisätä jostain toisesta lehdestä tai elokuvasta tai tietokone pelistä tai vieläpä xboxista play stationista wiistä game boysta nintendosta ja jos vielä puuttuu jotain niin kertokaa ihmeessä en minä niitä viestejä julkiselle pistä(esim)(facebookkiin)tai en lähetä lehtiölle mutta palataan asiaan niin minä ainakin haluaisin että ankkalinnassa olisi enemmän super sankareita kuin super hessu ja taikaviitta niin haluaisin lisätä ankkalinnaan bat manin ja spider manin tapaisia ukkeleita ehkä tämä viesti riittää

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat