Flash player

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Kertokaa täällä mitä mieltä olette tällä sivustolla käytettävästä Flash player:stä

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Kertokaa täällä mitä mieltä olette tällä sivustolla käytettävästä Flash player:stä

Peleissä ja puuhatehtävissä käytetään uusinta Flash-tekniikkaa, joten mikäli tietokoneestasi puuttuu Flash Player kokonaan tai käytössäsi on vanha versio, joudut lataamaan/päivittämään Flash Playerin koneellesi. Linkki sivulle, josta voit tehdä kyseisen päivityksen, löytyy Pelit&puuhat-sivun ylälaidasta. Lataaminen ei maksa mitään, eikä siitä ole vaaraa tietokoneellesi. Mikäli tuo linkki ei jostain syystä näy, voit käydä lataamassa Flash Playerin tältä sivustolta.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

adz kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Kertokaa täällä mitä mieltä olette tällä sivustolla käytettävästä Flash player:stä

Peleissä ja puuhatehtävissä käytetään uusinta Flash-tekniikkaa, joten mikäli tietokoneestasi puuttuu Flash Player kokonaan tai käytössäsi on vanha versio, joudut lataamaan/päivittämään Flash Playerin koneellesi. Linkki sivulle, josta voit tehdä kyseisen päivityksen, löytyy Pelit&puuhat-sivun ylälaidasta. Lataaminen ei maksa mitään, eikä siitä ole vaaraa tietokoneellesi. Mikäli tuo linkki ei jostain syystä näy, voit käydä lataamassa Flash Playerin tältä sivustolta.

Jaa siis sen voi ladata www.akuankka.fi sivultakin. Tiedätkö yhtään mistä päin.

Vierailija

Vaikka meet tosta alareunasta PALAUTE ja siellä oikeella on laatikko jossa kysymyksiä ja vastauksia..sieltä pitäis löytyy!

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Salwer1st/ kirjoitti:

adz kirjoitti:

Jaa siis sen voi ladata www.akuankka.fi sivultakin. Tiedätkö yhtään mistä päin.

Se linkki ohjasikin suoraa Aboden sivuille.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Minun mielestäni sen olisi voinut jättää tekemättäkin, koska en pääse pelaamaan/vaihtamaan profiilikuvaa/käymään bulevardilla vaikka koneellani on flash player 9.

Vierailija

Joo välil oon huomannut ton et näen vaikka olen tokana vastannu ja uudelleen katon niin joku olikin kiilannu eteeni..haittaa vaan sellanen et katsoo keskusteluaiheita ja näkee vastauksien määrän, vaik 5, mutta onkin vaan 3.

Toosi outoo!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:Minun mielestäni sen olisi voinut jättää tekemättäkin, koska en pääse pelaamaan/vaihtamaan profiilikuvaa/käymään bulevardilla vaikka koneellani on flash player 9.

Joo olishan ne voinut tehdä ne jollakin muulla kuin flash playerillä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat