Hessu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos Mikki on hiiri, Aku on ankka ja Pluto on koira, niin mikä Hessu on? Voi olla ehkä koira, mutta Plutokin on koira mutta paljon pienempi!

Kommentit (10)

Vierailija

Hessu on koira, mutta voi hänet ajatella myös kaniksi, kun hänellä on niin pitkät korvat ja isot hampaat!:D

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

aadeezet kirjoitti:Se on hopo.Laita sama kuva kuin mikä mulla on!

Miksi laitat aina viesteihisi että: Laita sama kuva kuin mikä mulla on! Sen lisäksi olet kopioinut nimimerkkisi eräältä toiselta näiden sivujen käyttäjältä.

Vierailija

aadeezet kirjoitti:Se on hopo.Laita sama kuva kuin mikä mulla on!

Hessu on koira ja aiemmin ollu Mikin lemmikki.

Lopeta jo törkee terrorisoiminen, käräytän sut pian.

Hessu on koira.ja aadeezet lopeta toi jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adiel
Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

Hessu on Hopo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

??????????????????????????????????? ???????????????????????????????????

???????????????????????????????????

Siinä lukee CHOCOLATE.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat