Kovakantiset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Teitääkö kukaan, että onko William Van Hornilla kovakantisia kirjoja? Entä Marco Rotalla? En siis halua mitään ihmeellisiä monen tekijän kovakantisia tietää! Ja sitten vielä, onko Vicarin "Itsehillinnän mestari" kirjaa vielä kaupoissa? Pliis, ankkakansa, vastatkaa.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Onhan niitä vielä aika monella, kuten Rotalla, William Van Hornilla ja muilla. Vielä ehit ostaa, jos oot nopee, mut Ankalliskirjasto alkaa olla lopussa.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minä ainakin olen nähnyt kummatkin kirjat (Ankantekijät 3 ja 5) kaupoissa vieläkin. Tuota Ankantekijät 3:a olen harvemmin nähnyt, mutta muutaman kerran kuitenkin. Huutonetissä ja divareissa sitäkin myydään, jos et kaupasta löydä, ja parempihan se on halvalla divarista ostaa, kun kuluttaa ylimääräistä rahaa kirjoihin kaupassa.

Itse olen Ankantekijät 3:n ostanut divarista 1.painoksena hintaan 20 €, mikä on kyllä aika kallis, ja tuon Viitosen olen lahjaksi saanut.

Vierailija

Van Hornilta on tullu Ankantekijät 5 aavemaan aarre,ja Rotalta Ankantekijät 4 painajainen paratiisitiellä.Ja kyllä mä oon ainaki nähny suomalaisessa kirjakaupassa Vicarin itsehillinnän mestarin,ja kyllä sen saa varmaa ankkalinnan kaupasta!

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Ankantekijät 3 oli ainakin kaks viikko siitten Nettikaupassa8akkarin sivuilla) alessa. Tilasin sen ite pari viikkoo sitte, yhteensä koko kirja tuli maksaa 15€. Van Hornin kirja on Ankantekijät 5 ja Rotan kirja on 4.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Ai sori...En kato tarkistanu asiaa ja en ollu ihan varma,niin sanoin,että se on VARMAAN ankkalinnan kaupassa myynnissä..Mutta suomalaisessa kirjakaupassa niitä on ainakin!

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

ankka313 kirjoitti:Van Hornilta on tullu Ankantekijät 5 aavemaan aarre,ja Rotalta Ankantekijät 4 painajainen paratiisitiellä.Ja kyllä mä oon ainaki nähny suomalaisessa kirjakaupassa Vicarin itsehillinnän mestarin,ja kyllä sen saa varmaa ankkalinnan kaupasta!

Itsehillinnän mestari ei ole ankkalinnan kaupassa.

Vierailija

anzix98 kirjoitti:Teitääkö kukaan, että onko William Van Hornilla kovakantisia kirjoja? Entä Marco Rotalla? En siis halua mitään ihmeellisiä monen tekijän kovakantisia tietää! Ja sitten vielä, onko Vicarin "Itsehillinnän mestari" kirjaa vielä kaupoissa? Pliis, ankkakansa, vastatkaa.

Rotalla on toi Ankantekijät 4: Painajainen Paratiisitiellä sen voi ostaa akuAnkka.fi:n kaupasta

Vierailija

William Van Horn on se Ankantekijät 5- kirjan tekijä ja Rota on tehnyt sen Ankantekijät 4-kirjan. Nyt on ainakin tullut näitten sivujen kauppaan Vicarin Itsehillinnän mestari-kirja. Se on myös alennuksessa!!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat