(d3e03ec3-fa0a-4469-9512-a3889a6cf5fd) - d3e03ec3-fa0a-4469-9512-a3889a6cf5fd

Vierailija

This thread contains comments for topic "d3e03ec3-fa0a-4469-9512-a3889a6cf5fd" (id=d3e03ec3-fa0a-4469-9512-a3889a6cf5fd) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Mistä tunnistaa Vicarin tyylin? Itse keltanokkana osaan spotata pelkästään Don Rosan ohuen ja yksityiskohtia rönsyilevän tussijäljen.

Vierailija

Koska asun niin kaukana kaikesta akkari kolahtaa minun postilaatikkooni vasta torstaina. Kun huomasin tämän uudistuksen (blogin ym.) niin tulin äkkiä rekisteröitymään uudestaan tänne akkarin nettisivuille. Itse en kovin tämän vuoden kympistä sen erityisemmin innostunut. Siinä olleet Vicarin tarinat eivät tehneet suurta vaikutusta, vaikka niiden ideat olivat kohtalaisen hyvät. Hänen tuotoksiinsa saattaa kyllästyä, koska Vicar on ehkä liiankin ''tehokas''. Tällä tarkoitan, että hänen tarinoitaan todellakin on turhan paljon akkarissa. Joka tapauksessa Vicar on lempipiirtäjäni heti Rosan ja Barksin jälkeen. Taitavaa perspektiivin käyttöä ja notkeaa piirrosjälkeä on ilo katsoa. Kansikuvista minulla ei ole juuri mitään kommentoitavaa, koska en sen tyylisestä taiteesta ole juuri kiinnostunut. täytyy kuitenkin myöntää, että joitain Don Rosan taidonnäytteitä on pakko ihailla.

Vierailija

Hienoa, että toimituksellakin on oma bloginsa täällä. Saadaan kuulla toivon mukaan usein mietteitä tulevasta. :) Sitten itse lehteen: lehti oli tavalliseen tapaansa keskinkertainen tuotos. Vicarin piirrosjälki miellytti. Sen sijaan Cerdanin piirtämä yksisivuinen tarina oli kaikkea muuta kuin hauska. Idea oli jotenkin turhan yksinkertainen. Ankanpojat ovat oudon isoiksi mallinnettu. Viimeisessä ruudussahan he näyttävät melkein yhtä pitkiltä kuin enonsa! Unan jatkotarina oli hyvin tasapaksua luettavaa. Loppuratkaisu olisi voinut olla jotenkin monimuotoisempi.

Vierailija

Julisteäänestys oli taas pienoinen pettymys. Don tuntuu voittavan aina, oli kansi kuinka huono tahansa. Saanko ehdottaa tulevia tarinoita? Marco Rotaa ja Kai Vainiomäkeä voisi tulla useammin. Rota on piirtäjänä loistava, Vainiomäki taas mahtava käsikirjoittaja. Scarpalta ja Brancaltakin löytyy vielä paljon Suomessa julkaisematonta materiaalia.

Vierailija

no tämä oli oikeastaan erittäin perineteinen aku ankka ja don rosankaan suhteen ei ollut yhtää epäilystä olen nimittäin hänen faninsa.

Vierailija

Tämähän on loisvava lisä Akkarin jo muutenkin niin hienoille sivuille. Tämmöinen olisi pitänyt olla jo alusta asti. Lehden kanssa olen muuten samaa mieltä, mutta jatkosarjasta tykkäsin. Okei, loppu oli ennalta arvattava, mutta pidin ehkä eniten siitä, että Una oli mukana jatkiksessa ja Roopen liiketoimessa(tosin vain Akun kautta) huonoin seurauksin. Minusta on hyvä, että julisteäänestyksen voittaa Don Rosa, koska häneltä ei tarinota enää juuri näe(eikä sen puoleen mitään muutakaan. Eikös Rosa ole tehnyt kansia joihinkin Barksin tarinoihin? Niitähän voisi tulevaisuudessa käyttää. Niistä voisi myös koota seinäkalentereita. P.S. Lehti muuten sisälti kovasti Ankanpoika tarinoita. :-)

Vierailija

Haa! Loistava uudistus tämmöinen blogi. Jep. Asiaan: Akkari oli varsin tavanomainen ja jokseenkin tylsähkö akkari ilman mitään valopilkkua. Una tarinoista en edes pidä. Säkkijuoksu oli kuitenkin hauska tarina josta pidin! Vicar tosiaan taiteilee tiuhaan tahtiin.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat