Lisää Indiana Hopo-tarinoita Aku Ankkaan!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kenen mielestä olisi kivaa, jos Akkarissa olisi enemmän Indiana Hopo-tarinoita? Minusta se olisi todella mahtavaa, sillä Indianaa ei ole paljoa näkynyt, ja hän on mielestäni ehkäpä paras Aku Ankka-hahmo.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

hmm... mä en oikein hirveest tykkää indianasta, ku se nahistelee kaivannon kanssa ja sit se aina niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

helposti selvittää kaikki jutut ja sit kaivanto tulee. tyyylsääää!

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Taskareissa niitä on tarpeeksi (ja jopa hieman liikaa) joten akkariin Indianaa ei tarvita.

No, voihan se niinkin olla, mutta minulla itselläni ei ole kovin suuria mahdollisuuksia lukea taskareita, joten siinä mielessä Akkarissa olevat Indiana-tarinat olisivat hyvä juttu. Mutta sinulla on oma mielipiteesi asiasta, enkä puutu siihen.

Vierailija

Weed-94 kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Taskareissa niitä on tarpeeksi (ja jopa hieman liikaa) joten akkariin Indianaa ei tarvita.

No, voihan se niinkin olla, mutta minulla itselläni ei ole kovin suuria mahdollisuuksia lukea taskareita, joten siinä mielessä Akkarissa olevat Indiana-tarinat olisivat hyvä juttu. Mutta sinulla on oma mielipiteesi asiasta, enkä puutu siihen.

Niin, ei kaikki ostaa heti uusinta taskaria.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Weed-94 kirjoitti:

Voithan aina mennä kirjastoon ja lukea siellä taskareita (jos asut lähellä kirjatoa).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat