Kirjaston viat

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kun kirjastossa laittaa Aku Ankan 3/2008 tulee helmikuun aku ankka extra.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Profiili kuva vaihetaan sillee-et meet eka tonne ankkaprofiilii (se on tuol ylhääl linkkinä) sieltä meet et muokkaa omaa profiiliasi tästä tai sillein jotenki vastaavasti..Sitte siin on toi musta akun "varjo" klikkaa siitä ni siihen tulee vaihtoehtoi sit ku on sellane minkä haluut ni klikkaa siitä. Ei muuta. mix muute kysyit tota just täl palstal??

Vierailija

djlordi kirjoitti:Kun kirjastossa laittaa Aku Ankan 3/2008 tulee helmikuun aku ankka extra.

Ohoh :o Niinpäs tuleekin :D

Vierailija

mindex kirjoitti:voisitteko te ystävällisesti auttaa mua.. en osaa vaihtaa profiili kuvaa, miten se tehään??

Sun pitää vaan mennä ankkaprofiiliisi ja siellä painaa tota sun tän hetkistä kuvaa niin siihen aukee ikkuna mihin tulee eri profiilikuvia ja sti vaan klikkaat mieleistäs niin se vaihtuu

Vierailija

ankka30 kirjoitti:Pystyykö lisäämään julkaisukokoelmaan kerralla koko vuoden lehdet vai pitääkö ne lisätä yksitellen?

Minun mielestä yksitellen.

Vierailija

ankka30 kirjoitti:Pystyykö lisäämään julkaisukokoelmaan kerralla koko vuoden lehdet vai pitääkö ne lisätä yksitellen?

Ne pitää lisää yksitellen,sehän kirjastossa onkin surkeaa...Menee ikuisuus kun lisäilee niitä,siksi en ole paljoa lisännyt...

Vierailija

kynsilaukka2 kirjoitti:

Minun mielestä yksitellen.

jep yksitellen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat