Vanha tuttu palannut!

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

no on jo vanha tuutu säkäkarppaus palannut.on ihme ku eivät saa sivuja toimii kunnolla

Sivut

Kommentit (29)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Mullekin on tullut niitä "säkäväkäpimauksia". Vaihtaisivat vanhan

"Himphamppurin" uuteen.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:

adz kirjoitti:

adz kirjoitti:testi: H*****styin

&lt;br /&gt;<br />

Ei oo todellista..mitä pahaa on &#034;ä-kirjain, m-kirjain + m-kirjain+ ä-kirjain?? synonyymi onki akka..Tääl on kumma rankkaus päällä.

<br />

Älä muuta virka, adz!

Joo, ihan seko juttu:)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:Lataaminen on alkanut alkaa kestää liian kauan. Keskusteluiden viestit saattavat mennä toisinpäin jos kaksi käyttäjää on lähettänyt viestin ehkä n. minuutin sisään ja kun selailee noita vanhoja keskusteluita tulee usein joku järjestelmä virhe. Sen lisäksi sivut kirjauttavat usein ulos vaikka ei ole painanut ulos nappulaa. Siinä vähän mitä nämä sivut ovat minulle tehneet.

Mullakin eilen kirjautui ulos pari kertaa itsestään, ja noita muitakin ongelmia on näkynyt paljon.

Vierailija

Ai mä luulin et silakka313 vanha tuttu on palanut! :)

Joo hämmästyin kun pitkästä aikaa säkäväkäpimausmikälie iski näyttöön, muutenkin latas liian pitkään välil.

Vierailija

Jeps, eilen tipahdin ulos kokoajan, ja tänäänki iski säkäväkäpimaus just ku lähetin viestii ja tietty se tuplaantui..

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Lataaminen on alkanut alkaa kestää liian kauan. Keskusteluiden viestit saattavat mennä toisinpäin jos kaksi käyttäjää on lähettänyt viestin ehkä n. minuutin sisään ja kun selailee noita vanhoja keskusteluita tulee usein joku järjestelmä virhe. Sen lisäksi sivut kirjauttavat usein ulos vaikka ei ole painanut ulos nappulaa. Siinä vähän mitä nämä sivut ovat minulle tehneet.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat