Mihin aikaan käytte aina AkuAnkka.fi sivuilla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oon ihmetellyt,kun jotkut on täällä joskus 10-12 aikaankin (päivällä)

Eikös teillä ole koulua,vai lintsaatteko vai onks teillä kännykässä netti vai saatteko joskus olla koulussa koneella...??????

Mä oon lintsannu välillä....(hups) :D

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Oon ihmetellyt,kun jotkut on täällä joskus 10-12 aikaankin (päivällä)

Eikös teillä ole koulua,vai lintsaatteko vai onks teillä kännykässä netti vai saatteko joskus olla koulussa koneella...??????

Mä oon lintsannu välillä....(hups) :D

Senkö takia oot lintsannu et pääsisit akuankka.fi:hin...? :D Sun pitää lintsata viel lisää et pääset top 5 listalle. Etkös ollu joskus keskustelujen top 5 listalla?

Vierailija

Oon seitsemännellä luokalla ja koulu alkaa jo 08.10 joten en ehdi olla aamulla akkarin nettisivuilla, tuun aikasintaan sivuille n. klo 14.00

Vierailija

Oon ku on luppo aikaa

ankka313 kirjoitti:Oon ihmetellyt,kun jotkut on täällä joskus 10-12 aikaankin (päivällä) Eikös teillä ole koulua,vai lintsaatteko vai onks teillä kännykässä netti vai saatteko joskus olla koulussa koneella...?????? Mä oon lintsannu välillä....(hups)

Ei kannattas lintsata

Vierailija

No minähän opiskelen AMKssa, mun kouluajat on aika epäsäännölliset. Välillä on päiviä, että oon ysistä ysiin koulussa, välillä taas on koulu tyyliin kahdesta neljään. Eli oon täällä epäsäännöllisesti ^^

Vierailija

Meiän koulus saa olla koneel välitunnil joten oo joskus sillon mut hyvin harvoin koska haluun mennä välil ulos. Sit oon tääl koulun jälkeen ja viikonloppusin millon sattuu koska mulla on oma kone ja se ei oo koskaan varattu muutaku mulle. :)

Vierailija

Iltapäivällä, 15-21 välillä, jos olen kipeänä voi tietenkin olla. Joskus harvoin saadaan olla koulussa koneella missä haluaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat