Narnian tarinat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tykkääkö kukaan Narnian tarinoista tai onko kuullut? Nythän tässä pari vuotta sitten Disney ja Walden Media tekivät Narnian tarinoiden ensimmäisestä osasta, Velho ja leijon, uuden version. Tykkään siitä todella. Todella kauniisti ja hienosti tehty ja hyvät näyttelijät. Ja nythän tulee kohta elokuvateattereihin Prinssi Kaspian, eli kakkososa. Meen heti kattomaan sen ku se tulee.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Minä pidän kovasti Narnian tarinoista ja minulla on kaapissa kahden levyn erikoisjulkaisu elokuvasta Velho ja Leijona. Olen lukenut myös sen kirjan jossa on kaikki ne tarinat ;3 Aivan älyttömän upea sarja.

Vierailija

Narnian tarinat on ihan kivoja:):):)::):):):):):):):):):)):):):):):):):-):):):):):):):):):);-):(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(::(:(:(:(::(:(:(:(:(:(:(jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Vierailija

narnian tarinat on sika hyvii. en ole vielä lukenu kirjaa mut luen nyt kun on aikaa. prinssi kaspian on varmaan ihan hyvä mutta en usko et narniaa parempi.

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Ne on kirjotettu järjestyksessä Velho ja leijona, Prinssi Kaspian, Kaspianin matka maailman ääriin, Hopeinen tuoli, Hevonen ja poika, Taikurin sisarenpoika, Narnian viimeinen taistelu. Mutta looginen lukujärjestys on Taikurin sisarenpoika, Velho ja leijona, Hevonen ja poika, Prinssi Kaspian, Kaspianin matka maailman ääriin, Hopeinen tuoli, Narnian viimeinen taistelu.

Tässä vastauksia kiistelyyn.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat