Kuka keräilee iines lehteä

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Mä kerään vaikka oon poika mutta samoja aku ankka tarinoita siinäkin on

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Mä kerään vaikka oon poika mutta samoja aku ankka tarinoita siinäkin on

:D Kiva et pojatkin lukee, se on kai(?) suunattu tytöille, mutta loppujenlopuksi samoi tarinoita siinä on!!! Mä en itse muuten kerää IInestä

Vierailija

Puhut asiaa!Mullakin on niitä,vaik ei ne mitää parhaita ole,mut nekin pitää kerätä,koska aion kerätä kaikki Aku Ankat..Ja mun pikkusisko lukee niitä,ja heti kun se on lukenut ne ostan ne siltä omakseni halvemmalla hinnalla,kuin mitä se itse maksoi niistä kaupassa :D Ovelaa :D

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

ankka313 kirjoitti:Puhut asiaa!Mullakin on niitä,vaik ei ne mitää parhaita ole,mut nekin pitää kerätä,koska aion kerätä kaikki Aku Ankat..Ja mun pikkusisko lukee niitä,ja heti kun se on lukenut ne ostan ne siltä omakseni halvemmalla hinnalla,kuin mitä se itse maksoi niistä kaupassa :D Ovelaa :D

Akuja saa paljon halvemmalla jos sisaruksetkin ostelevat niitä. Harmi vaan, että minulla ei ole sisaruksia.

Vierailija

Kerran hairahduin ostamaan numeron 2/2006 ja en voinut vastustaa kiusausta, kun seuraava numero ilmestyi ja siitä se sitten lähti. Tällä hetkellä minulla on 14 lehteä, kohta 15.

Vierailija

Mä kerään vaikka olenkin poika, mutta samoi tarinoita niissä on kuin muissakin Akkareissa. Ja saahan niitä pojatkin kerätä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat