Pitäisikö olla Vieraskirja omalla palstalla.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minun mielestäni se olisi hauska

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Vaikka ruuhka mahdollisuus onkin, niin kannatan silti tätä mainiota ideaa. Voisi vain käydä kurkkaamassa kuka on käynyt profiilissa. Sitten voisi tehdä tavoitteen esim."tämän päivän tavoitteeni on 100 kävijää." :D

Vierailija

No taidan olla ainoa joka sanoo ei asialla ole suurta väliä.

Jos vieraskirjalla tarkoitetaan tervehdysten jättöä voisi olla aika ikäviäkin juttuja.Ja kuka ja miten niitä poistettais.

Miten toteuisi siten pelkkä nimimerkin jättö jotta on käyny kurkkimassa jonku profiilia.Haluaako moni tietää sen? Ehkä joku anonyymi laskuri ois parampi.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:mä kerron tästä toimituksen blogille

Joo blogille voit kertoakkin, mutta älä vaan rasita palautteella, ruuhkautuu muuten, mä laitoin tänään postia niin toimitus vastasi parin tunnin viivellä sanoisin LOISTAVAA!

Tattis toimitus!:D

Vierailija

Minusta olisi tosi hyvä idea, kun on käynyt katsomassa toisen profiilia, niin merkki jäisi itsestään sinne vieraskirjaan esim. käyttäjä1 12.12.08. Niin ja itse voisi päättää haluaako pitää vieraskirjaa omallla profiilisivulla. Omassa sivussa olisi sellainen juttu että saa vieraskirjan päälle ja jos ei halua pitää sitä, niin saa sen pois käytöstä. Toivottavati tulisi joku tälläinen vieraskirja.:)

Ei olisi hyvä juttu, jos itse voisi kirjoittaa sinne, koska silloin voi tulla jotakin ikäviä viestejä vieraskirjaan, niin kuin adz sanoi.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olishan vieraskirja ihan hyvä, mutta eihän siitäkään oikeastaan mitään hyötyä ole. Paitsi, että ehkä turhat keskustelut täällä vähenisi.

Vierailija

Katsos, olenkin tästä jo ylläpidolle ilmaissut... ;^)

Itse olen edelleen tämän asian kannalla. Voisi törmätä joihinkin nimimerkkeihin, joita itse ei ole missään, vielä nähnyt! Muutenkin, se olisi mukavaa, nähdä, kuinka usein ihmiset katselevat toistensa profiileja.

Vierailija

adz kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:mä kerron tästä toimituksen blogille

Joo blogille voit kertoakkin, mutta älä vaan rasita palautteella, ruuhkautuu muuten, mä laitoin tänään postia niin toimitus vastasi parin tunnin viivellä sanoisin LOISTAVAA!<br />

<br />

Tattis toimitus!:D

Heh, olin kyllä varmaan ollut tarkoittanut että lähetin viestin sitten YLLÄPIDOLLE (voi kun olisi alleviivaus...), ja ne on niitä, joiden vastausta ei ole koskaan tullut... :^/ Heh, mitä mä blogille pölpöttäisn... ;^)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hyvä idea, kyllä kyllä. Sivut mitä lultavammin kehittyvät edelleen pikku hiljaa, tämä voisi olla yksi hauska lisä. Tulisi samalla huomattua uusia tyyppejä, kun näkisi, ketkä ovat käyneet profiilisivulla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat