salasanat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko huomanneet että muutetut salasanat eivät toimi?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Kirjautuessani oli sama ongelma niin pahana, että minun piti luoda kokonaan uudet tunnukset Kynsilaukka3:n tilalle ja sitten se toimi. En ole uskaltanut kertaakaan vaihtaa salasanaa nykyisillä tunnuksilla eikä ole siihen tarvettakaan.

Vierailija

judoka kirjoitti:Enpä ole,mutta muistaakseni Pöllö Pööllä oli samanlainen ongelma.

oikein muistit!nyt olen kuitenkin tajunnut, että salasana ei toimi, jos sen kirjoittaa Caps Lockilla tai painaa sisään-nappulaa kaksi kertaa. enää ei ole tarvinnut tilata uutta salasanaa

Vierailija

MacPeruna kirjoitti:Mul ei oo mitään ongelmia ku en oo ees vaihtanu salasanaa, mut kysympä vaan, et voiks sen salasanan vaihtaa silleen et keksii sen ite, ja jos voi nii mistä? Mun kaveri unohti salasanansa ja tilas uuden, eikä se toimi jos se kirjottaa sen ite, mut jos se kopsaa sen sielt sähköpostista nii sit se toimii. Joten siinä se sisäänkirjautumisprosessi on turhan hankala.

kyllä voi. ensin kyllä täytyy tilata uusi salasana, jakirjautua sisään. sitten pitää mennä ankkaprofiiliinsa käyttäjätietoihin ja kirjottaa sinne uusi salasana. mulla ainakin toimi

Vierailija

niin ja sitten se oma keksimä salasana pitää vie tallentaa, niin ruutuun ilmestyy puhekupla salasanasi vaihdettu

Vierailija

Pöllö Pöö kirjoitti:

MacPeruna kirjoitti:Mul ei oo mitään ongelmia ku en oo ees vaihtanu salasanaa, mut kysympä vaan, et voiks sen salasanan vaihtaa silleen et keksii sen ite, ja jos voi nii mistä? Mun kaveri unohti salasanansa ja tilas uuden, eikä se toimi jos se kirjottaa sen ite, mut jos se kopsaa sen sielt sähköpostista nii sit se toimii. Joten siinä se sisäänkirjautumisprosessi on turhan hankala.

kyllä voi. ensin kyllä täytyy tilata uusi salasana, jakirjautua sisään. sitten pitää mennä ankkaprofiiliinsa käyttäjätietoihin ja kirjottaa sinne uusi salasana. mulla ainakin toimi

Kiitos tiedosta!

Vierailija

kun rekisteröidyin ni se salasana jonka olin antanut ei toiminu ja sit mä otin uuen salasanan ku eka ei toiminu(unohtunut salasana linkki) ni se salasana toimi

Vierailija

Alussa oli.En päässyt sivujen uusimisen jälkeen kirjautumaan paitsi 2 viikon päästä pääsin kirjautumaan sisään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat