Kuinka innokas keräilijä olet?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko keräilijä...

1: Sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, että mitä Aku Ankkoja on ilmestynyt kauppoihin.

2: Katsot aina kaupassa, että mitä on taas ilmestynyt, mutta et aio koskaan ostaa mitään.

3: Mietit, että ostaisiko kerrankin... Mutta suunnitelmaksi on joka kerta jäänyt.

4: Saatat joskus ostaa jonkun irrallisen taskarin,mutta vain harvoin.

5: Hankit satunnaisia kirjoja ajatellen, että ostat väliinjääneet kirjat divarista.

6: Ostat aina uusimmat taskarit. Tosin pari viikkoa ilmestymisen jälkeen...

7: Odotat innolla uutta julkaisua, mutta usein löytyy jokin syy siihen, ettet heti hanki sitä.

8: Odotat kauhulla uusia kirjoja, sillä se tietää rahanmenoa, mutta ostat ne silti mahdollisimman pian.

9:Ostat aina uusimmat, kun löydät.

10: Odotat aina innolla uusia kirjoja ja heti kun saat tietää niiden ilmestyneen, ryntäät pää kolmantena jalkana kauppaan.

Itse olen varmaan nro.9.

Sivut

Kommentit (111)

Vierailija

Yhdeksän tai kymmenen. Tarkistan kuitenkin aina inducksista tuotteiden tarinavalikoiman ennen ostoa. Taskarit, Ankantekijät, Rosa-kirjat ja Ankalliskirjasto ovat kuitenkin sellaisia tuotteita, jotka täytyy aina ostaa, vaikka omistaisikin jo suuren osan kirjan/pokkarin tarinoista. Roope-setä-lehteä ja Aku Ankka-lehteä olen jo pitkän aikaa tilannut. Vanhoja vuosikertoja ja taskareita ostelen divaarista. Keräilen siis aika lailla.

Vierailija

Olen innokas keräilijä, mutta ei keräily oikeastaan tarkoita sitä, että heti kun ilmestyy uusi kirja, se mennään ostamaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat