Kilpailumitali!?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mistä tulee joillekki kilpailumitali vaikka olenki osallistunu kaikkiin kilpailuihin silti ei mitalia?

Kommentit (7)

Vierailija

Sanos muuta, voisi jossain olla mustaa valkoisella asiasta, tääl vaan pähkäillään ei voi ainakaan kansikuva hommaa olla koska kisa on kesken..mä olen kyl kaikkiin osallistunu paitsi kansikuvakisaan.

Vierailija

Kilpailumitali??En oo kuullukkaa...Tuleekse siitä et on osallistunu viikon vieras ja viikon kupla -kisoihin ja kultaryntäykseen vai??

Tuleeks muute blogikommenteista mitalii??

Ja tuleeks galleriamitalii?

Vierailija

Joillain on se kilpailumitali profiilis ja en todellakaan tiiä mistä koostuu koska en oo ite missannu yhtään kisaa täällä.

Peleistä ja keskusteluista nyt tulee mutta galleria- tai blogikommenteista en oo nähny mitalia, tuo kilpailumitali kertoo vain "Olet osallistunu kilpailuihin"..

Vierailija

Huomasin,että Macduckylla on kilpailumitali,tuliskohan se siitä,että on VOITTANUT näissä viikkokilpailuissa jotain??Olisko se hullu ajatus?

Vierailija

En mäkää oo mitää missannu,ja sähän voitit kultaryntäyksenkin...

Ei oo kyllä eka kerta kun täällä sivuilla tapahtuu outoja asioita... :)

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Huomasin,että Macduckylla on kilpailumitali,tuliskohan se siitä,että on VOITTANUT näissä viikkokilpailuissa jotain??Olisko se hullu ajatus?

Not ei voi olla noin, sillä tarkistelin muutamaa voittajaa ei ollu kilpailumitalia.. ja mm.judokalla on mutten oo nähny sen nimeä missään, ei kyl hullumpi ajatus ollu, epäilyttävää!

Vierailija

adz kirjoitti:

ankka313 kirjoitti:Huomasin,että Macduckylla on kilpailumitali,tuliskohan se siitä,että on VOITTANUT näissä viikkokilpailuissa jotain??Olisko se hullu ajatus?

Not ei voi olla noin, sillä tarkistelin muutamaa voittajaa ei ollu kilpailumitalia.. ja mm.judokalla on mutten oo nähny sen nimeä missään, ei kyl hullumpi ajatus ollu, epäilyttävää!

Ai kävit tarkistaa asian...Kumma juttu et joillain on,joillain ei...

Ootko osallistunu sit kaikkiin kuukauden palkintotehtäviin?Mä en oo ainakaa viel osallistunu siihen uusimpaan..Jos vaan niillä on ketkä on lähettäny myös sen piirtämänsä kansikuvan...Äääh vaikee keksii selitystä tähän... :@

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat