Keskustelu PROFIILEISTA

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä keskustellaan täällä mitä mieltä olette toisten proofiileista ja omistanne.

Sivut

Kommentit (33)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

mä pidän mun omast profiilista koska mull oli nää samat mitallit ja ihan samat arvot niis kuukaus sitte ja mull olis varmaan parempi profiili jos saisin mennä PC kesäll.AKUHULLU97 ja Salwer1st/ on hirveen hyvii

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Elektra kirjoitti: Mulla on muuten siin ankallistietovisassa huono kun ne kuvat ilmestyy joko myöhään tai ei ollenkaan.

Sama mullakin vaikka kyllä mä siinä oon ihan hyvä,vaikka itse sanonkin.

Vierailija

Mullekkin on ne mitalin kyllä aikamoinen arvoitus. En tiiä miten niitä vois saada lisää. Tosin en oo varma haluaisinko edes. Siinä on vaan se yksinkertaisin selitys, että käy sivuilla enimmäkseen oman huvin vuoksi. Ja siitä, onko profiilini hyvä saavat muut päättää. Mulla on muuten siin ankallistietovisassa huono kun ne kuvat ilmestyy joko myöhään tai ei ollenkaan. Olisin siin muuten varmaan kärkilistoilla.

Vierailija

Pöllö Pöö kirjoitti:mä en saa mun profiilin tekstiä muutettua vaikka kuinka yritän.

Minä en nyt oikein ymmärtänyt.

Vierailija

Kalle Ankka kirjoitti:Katso mun mitalleja.Mistä niitä vois saada lisää.

Pelaile vaan kaikkia pelejä ja kirjota vaikka Akupediaan artikkeleita tai lisäile niihin lisää tietoa.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Pisteet ei tallennu, muuten mulla olis varmasti melkein joka visas 1. tai 2.mitali

Niin mullaki

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

MacPeruna kirjoitti:

Kalle Ankka kirjoitti:Katso mun mitalleja.Mistä niitä vois saada lisää.

Pelaile vaan kaikkia pelejä ja kirjota vaikka Akupediaan artikkeleita tai lisäile niihin lisää tietoa.

Niin, mulla taitaa olla 10 mitalia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat