Rajoittavatko teidän vanhemmat aikaan täällä?

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Minun rajoittavat. Vaikka jos olen ollut tunnin putkeen täällä niin sanovat että: "Tee nyt jotain muuta kun olet siellä Aku Ankan sivuilla" ja se ei ole kivaa. Tänäänkään en ole päässyt tänne vanhempien takia koko päivänä. (nyyh)

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

No, jos oon 40 min, ne sanoo et on aika lopetella. Tunti, jälleen sanoo. 2 tuntii, huutoa. xD Mut joskus oon 3 tuntii, ja ne ei sano mitää. Mut täl koneel mil nyt oon, en saa olla ees tuntii yleensä, koska tää on äitin ja iskän. Ne tulee aina tähän.

Vierailija

91800 kirjoitti:Välillä. Koiramme kuoli viime yönä. Kauheata.

Kauheata...Otan osaa. Olisin ihan masentunut jos meidän koiramme olisivat kuoleet. Vanhempani eivät rajoita aikaani täällä. Jos, talon parhaalle koneelle tulee iskä tai äippä, niin menen toiselle koneelle. meillä. on viisi konetta. Yhteinen kone, veljen minikannettava, siskon pöytäkone, iskän kannettava, ja mun rämä kannettava.

Vierailija

91800 kirjoitti:Välillä. Koiramme kuoli viime yönä. Kauheata.

Voi.. Kauheaa!!

No välillä... Tai ei ainoastaan tääl vaan koneella yleensä.. : )

Vierailija

Eivät rajoita (ainakaan enää kun sain oman koneen :)) paitsi os olen ollut koneella/pelannut ps2:della/katsonut televisiota yli 3-4 tuntia tai enemmän.

Vierailija

No tunnin-kahden tietokoneella olon jälkeen kyllä tulee joku sanomaan. Ja usein joku muu tarttee tietsikkaa. Mutta ihan hyvähän se on, muuten tulisi aivan liian paljon aikaa tuhlattua tietokoneella...

P.S: Voitto99, mitä järke tossa on?!

Vierailija

no juu, saan olla korkeintaan tunnin päivässä koneella. jos olen liikaa, niin se on seuraavalta päivältä pois

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eivät yleensä rajoita, mutta välillä kuuluu tuttu repliikki "ooksä koko ajan ollut siellä?" ja mä vaan mutisen jotain ja jatkan. XD Mä vaan innostun joskus liikaa, ajatella.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat