Käykö kellekkään mulle edelleen näin...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kyllä sen ymmärtää, jos silloin kun sivut on juuri tehty ne takkuavat ja ovat sekaisin mutta minulle käy vieläkin niin! Kun yritän lähettää keskusteluihin viestejä se ei onnistu, saan yrittää monta kertaa että pääsen kirjautumaan sisään ja joskus sivuilla liikkuminenkaan ei onnistu kunnolla(vaikka viimeisintä tapahtuu kyllä aika harvoin)! Hyvä kun sain edes tämän keskustelun tehtyä. Käykö kellekkään muulle enää näin?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

mulla on sellainen ongelma että kun mä päivän kysymykseen aina mihin mä vastaan tulee 100 prosenttia ja kun mä meen pois sivulta ja vastaan uudelleen eri vaihto ehtoon niin siihen tulee 100 prsenttia katsokaa vaikka gallup arkistosta

Vierailija

voi olla että koneestasi puuttuu jokin asennus mitä saa akkarin netti sivut tilttailemaan.. tai sitte sillon kun olet sivuilla on paljon väkeä ja ne tilttailevat sen takia... voi tietysti myös olla että koneesi/nettisi ei jotenkin pysty yhdistämään sivustoa ja sen takia ne eivät toimi kunnolla... en voi varmasti sanoa mitään koska itselleni ei enää käy niin mutta täs nyt oli muutama ehdotus asiasta :)

Vierailija

Onneksi ei ole ollut ongelmia muutamaan päivään. Välillä niitä sattuu tulemaan, ja sen mukaan on elettävä.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllähän netti aina jotenkin takkuaa, välillä enemmän ja välillä niin vähän, että melkein pelottaa. Radikaalimpia ongelmia ei ole vähään aikaan ollut, mitä nyt pari virheilmoitusta, alias säkäväkävimpausta, mutta päivittämällä sivun sekin korjaantuu.

Vierailija

Ennen mun piti vastata päivän kysymykseen kerran ja sit se tallentus, mut nyt pitää vastata joka kerta ku kirjautuu sisään jos haluu tietää tilanteen. Sit mulle tulee säkäväkäpimauksia (vai mitä lie olikaan) aina välil. Sit mulla on kans se aika yleinen ongelma et pelin ennätykset ei tallennu, onneks se mykon ennätys ei oo enää ainoo siel yhes pelis, se on varmaan tippunu kokonaan pois. Nii ja sit mäkään en voi aina lähettää viestiä keskusteluihin ku siit tulee vaan se järjestelmä virhe tai joku sen tapanen. Sit on vielä sellanenki ongelma et kirjastos Aku Ankka ekstraa ei pääse kattoo vaa siitäki tulee joku ruutu jossa lukee et joku sätvätin kärähti.

Vierailija

Nanne kirjoitti:voi olla että koneestasi puuttuu jokin asennus mitä saa akkarin netti sivut tilttailemaan.. tai sitte sillon kun olet sivuilla on paljon väkeä ja ne tilttailevat sen takia... voi tietysti myös olla että koneesi/nettisi ei jotenkin pysty yhdistämään sivustoa ja sen takia ne eivät toimi kunnolla... en voi varmasti sanoa mitään koska itselleni ei enää käy niin mutta täs nyt oli muutama ehdotus asiasta :)

Koneen pitäisi olla hyvä ja netin toimia niinkuin pitäisi... Ja joskus nämä sivut ovat toimineet yllättävänkin hyvin. En oikein tiedä missä se vika sitten on.

Vierailija

Kyllä nämä selvästikkin vielä takkuavat.. mullakaan ei enää näy tossa kysymys jutussa vastaukset? aina se mitä äänestän on muka täynä ja kaikissa muissa 0 %

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nanne kirjoitti:Kyllä nämä selvästikkin vielä takkuavat.. mullakaan ei enää näy tossa kysymys jutussa vastaukset? aina se mitä äänestän on muka täynä ja kaikissa muissa 0 %

Nyt näkyy.

Vierailija

nappi4 kirjoitti:Kyllä sen ymmärtää, jos silloin kun sivut on juuri tehty ne takkuavat ja ovat sekaisin mutta minulle käy vieläkin niin! Kun yritän lähettää keskusteluihin viestejä se ei onnistu, saan yrittää monta kertaa että pääsen kirjautumaan sisään ja joskus sivuilla liikkuminenkaan ei onnistu kunnolla(vaikka viimeisintä tapahtuu kyllä aika harvoin)! Hyvä kun sain edes tämän keskustelun tehtyä. Käykö kellekkään muulle enää näin?

Joskus harvoin käy......:s

Vierailija

-mirre- kirjoitti:Ennen mun piti vastata päivän kysymykseen kerran ja sit se tallentus, mut nyt pitää vastata joka kerta ku kirjautuu sisään jos haluu tietää tilanteen. Sit mulle tulee säkäväkäpimauksia (vai mitä lie olikaan) aina välil. Sit mulla on kans se aika yleinen ongelma et pelin ennätykset ei tallennu, onneks se mykon ennätys ei oo enää ainoo siel yhes pelis, se on varmaan tippunu kokonaan pois. Nii ja sit mäkään en voi aina lähettää viestiä keskusteluihin ku siit tulee vaan se järjestelmä virhe tai joku sen tapanen. Sit on vielä sellanenki ongelma et kirjastos Aku Ankka ekstraa ei pääse kattoo vaa siitäki tulee joku ruutu jossa lukee et joku sätvätin kärähti.

Jep -mirre-. Mäkään en päässy kattoo Aku Ankka Ekstraa ku yritin ja sit se sätvätin kärähti.

Vierailija

nappi4 kirjoitti:Kyllä sen ymmärtää, jos silloin kun sivut on juuri tehty ne takkuavat ja ovat sekaisin mutta minulle käy vieläkin niin! Kun yritän lähettää keskusteluihin viestejä se ei onnistu, saan yrittää monta kertaa että pääsen kirjautumaan sisään ja joskus sivuilla liikkuminenkaan ei onnistu kunnolla(vaikka viimeisintä tapahtuu kyllä aika harvoin)! Hyvä kun sain edes tämän keskustelun tehtyä. Käykö kellekkään muulle enää näin?

Todella harvoin nykyään, mutta sivujen uusimisen jälkeen alkoi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat