LIIAN VÄHÄN!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minun mielestä ei ole tarpeeksi minulle sopivia profiilikuvia kaikki on sellaisia jotka ei oikeen sovi minulle voisiko toimitus laitaa niitä lisää otettavaksi jos niitä olisi vaikka kaiken laisia ei aina vaan samoja sellaisia jonkun luonnetta kuvaava mitä mieltä olisitte tuollaisesta uudistuksesta

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Ok, Sami-96, mut niitä merkillisiä numerosarjoja näkyy tänä päivänäkin, ja kun näin yhenkin, se oli vastannut ihan oikeanlaisesti ko.aiheeseen, ja sen jälkeen joku käyttäjä on kutsunut sitä numerotyyppii nimellä MaD..Outoa.

Mutta vähemmän niitä outoja bugeja onkin, ja hyvä niin.

Vierailija

Kultu Kimallusta esittäviä kuvia saisi olla enemmän, kaikilla kun on aina se sama. Myös Don Rosan piirtämät kuvat olisivat mukavia.

Vierailija

Niimpä! olisi mukavaa jos profiilikuvia tulisi jossain vaiheessa lisää taikka niitä voisi ladata omalta koneelta. En nyt vetoa tällä siihen, että joku muka matkisi jos hänellä olisi sama profiilikuva. Omien profiilikuvien myötä voisi käyttäjien tunnistuskin onnistua jos nimimerkkiä ei satu muistamaan. Itse nimittäin muistan paremmin käyttäjien profiilikuvat kun nimet.

Vierailija

Samaa mieltä, lisää kuvavaihtoehtoja! Sellainen ois kiva jos sais rekisteröidä yhen mieluisen kuvan itelleen, ettei tulisi kopioita liikaa, ja halutessaan voisi vaihtaa profiilikuvaa jos olisi vapaana.

Vierailija

SAMI-96 kirjoitti:Minun mielestä ei ole tarpeeksi minulle sopivia profiilikuvia kaikki on sellaisia jotka ei oikeen sovi minulle voisiko toimitus laitaa niitä lisää otettavaksi jos niitä olisi vaikka kaiken laisia ei aina vaan samoja sellaisia jonkun luonnetta kuvaava mitä mieltä olisitte tuollaisesta uudistuksesta

mun mielestä niitä on sopivasti.mä otin semmosen joka kuvaa mua

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Saisi niitä kuvia tulla kyllä lisää. Omaani olen nähnyt yhdellä toisella, mutta hän oli vaihtanut jo kuvansa ennen kuin kävin kirjastossa vaihtamassa tämän kuvan.

Vierailija

Minun mielestä niitä on nytkin kyllä jo ihan tarpeeksi. Tosin vois olla kiva, jos tulisi semmoinen "uudistus" aina kun saisi jonkun mitalin, voisi tulla esim. 3 uutta profiilikuvaa ja ne vois saada omaan käyttöön vasta silloin kun on saanut sen mitalin. Sitten ei kaikilla olisi niitä samoja kuvia kun onhan se aika ärsyttävää jos kaikilla olisi samanlaiset profiilikuvat...Mun ehdotukseni kyllä kuulostaa vähän tyhmältä ja vaikeesti toteutettavalta mutta kunhan vain sanoin.

Vierailija

Henna_Duck kirjoitti:Öh, anteeksi vain omena33, mutta vanhoja topiceja EI saisi nostella..

No mikäs siinä...?

Vierailija

Ongelmanahan on että kaikki voivat käyttää samoja profiilikuvia. Mielestäni täytyisi saada ladata itse omalta tietokoneelta profiilikuvansa. Profiilista tulisi uniikki, kun saisi käyttää mieleistänsä kuvaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat