Vinkkejä Aku Ankka-peleihin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No niin, tässä tulee vinkkejä....

Ekaksi Karhukoplan trampoliinipuhallus:

1. (Ei välttämätön, mutta auttaa) Laita jokin esine, joka pitää SHIFT:in pohjassa, jotta sinun ei itse tarvitse pitää sitä alhaalla.(toimii ehkä paremmin MAC:eilla.

2.Sinun ei tarvitse käyttää välilyöntiä. Jos pommin naru menee loppuun, ei hätää; voit jatkaa. Loppujen lopuksi aikabonukset eivät auta paljoakaan, joten ota aivan rauhassa, ettet menetä elämiä.

3.Vältä "pallon" laittamista katon ja laattojen väliin, koska siitä tulee aivan liian paljon vauhtia.

Yleinen neuvo erilaisiin visoihin: Yritä opetella kuvat/kysymykset ulkoa. (Voi kysyä tarkennusta)

Lisäilen, kun tulee mieleen. Voit myös lähettää omia ehdotuksia.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

jl duck kirjoitti:

CityHusky96 kirjoitti:Tässä olisi valitus ylläpidolle: Olen saanut monesti yli 100 000 p. trampoliinipuhalluksessa, ja sitten pallo yhtäkkiä katoaa!

Noin on käyny mullekin pari kertaa

Minulla meni kerran pallo katon ja teräksen väliin ja se kilisi siellä niin kauan, että katosi! Ihan outoo... Onko se shift-näppäin sellainen, jossa lukee shift vai joku muunlainen? Mulla ei ainakaan ole mitään näppäintä, jossa lukisi shift...

Vierailija

CityHusky96 kirjoitti:Tässä olisi valitus ylläpidolle: Olen saanut monesti yli 100 000 p. trampoliinipuhalluksessa, ja sitten pallo yhtäkkiä katoaa!

Jep, olen saanut yli 260 000 pistettä, eikä tulos tallentunut!!!

Valitin ylläpidolle joka lupasi tutkia lokitietoja.

Todella turhauttavaa pelata kun bugittaa noin paljon, usein myös yks ukko häviää huitsinnevadaan.

Vierailija

Castell. kirjoitti:Kiva ku tämmönenki tuli tänne :) oon uus :D

hääääh mitä sun viesti määrällle on käynyt?

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

CityHusky96 kirjoitti:Nyt mulle riitti!! Oikeesti ylläpito, suunnitteletteko oikeasti pelinne noin huonosti?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Nämä sivut ovat vastikään uudistetut eli sivuilla on vielä pieniä bugeja. Ota rauhallisesti (Nur die Ruhe). Viat korjautuvat toivottavasti pian.

Hahaa! Mähän jopa ymmärsin ton! (Nur die Ruhe)

Joo ja vinkiks se et kannattaa pelata samoja pelejä monta kertaa nii refleksit kehittyy.

Vierailija

ööö... miks sul ei oo yhtään viestii koska toi on viesti

Vierailija

samibb kirjoitti:

ööö... miks sul ei oo yhtään viestii koska toi on viesti

Katoin sitä myös mut tuskimpa Castell. sitä tietää. Sivut varmaan taas bugittaa...

Vierailija

Tässä olisi valitus ylläpidolle: Olen saanut monesti yli 100 000 p. trampoliinipuhalluksessa, ja sitten pallo yhtäkkiä katoaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat