Harvinaisin Hahmo

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka on Ankkalinnan harvinaisin hahmo jota näkee hyvin harvoin sarjakuvissa? Kertokaa oma mielipiteenne.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Una, dumbo, Matami Mimmi, Velmu Viurusilmä ja Arpin Lusene. Matami Mimmiä oli vanhemmissa akkareissa ainakin yksisivuinen. Nyt sitä enää harvemmin lehdissä näkee. Arpin Lusene on mun mielest esiintynyt vaan sarjassa "musta ritari". Silloin myös kun Aku hankki Roopelle sen laitteen Pelleltä joka varoitti rosvoista. Se kyllä hieman "ylikuumeni". Silloin Arpin Lusene näkyi kylläkin vain vilaukselta.

Vierailija

Jondexxx kirjoitti:Una, dumbo, Matami Mimmi, Velmu Viurusilmä ja Arpin Lusene. Matami Mimmiä oli vanhemmissa akkareissa ainakin yksisivuinen. Nyt sitä enää harvemmin lehdissä näkee. Arpin Lusene on mun mielest esiintynyt vaan sarjassa "musta ritari". Silloin myös kun Aku hankki Roopelle sen laitteen Pelleltä joka varoitti rosvoista. Se kyllä hieman "ylikuumeni". Silloin Arpin Lusene näkyi kylläkin vain vilaukselta.

Niin ja sit on vielä Kultu Kimallus jota on nähty vaan mun mielest sarjois "harvinaisen paha päivä" ja "paluu Klondikeen" En kyl oo oikein varma sen toisen nimestä.

Vierailija

Jondexxx kirjoitti:

Jondexxx kirjoitti:Una, dumbo, Matami Mimmi, Velmu Viurusilmä ja Arpin Lusene. Matami Mimmiä oli vanhemmissa akkareissa ainakin yksisivuinen. Nyt sitä enää harvemmin lehdissä näkee. Arpin Lusene on mun mielest esiintynyt vaan sarjassa "musta ritari". Silloin myös kun Aku hankki Roopelle sen laitteen Pelleltä joka varoitti rosvoista. Se kyllä hieman "ylikuumeni". Silloin Arpin Lusene näkyi kylläkin vain vilaukselta.

Niin ja sit on vielä Kultu Kimallus jota on nähty vaan mun mielest sarjois "harvinaisen paha päivä" ja "paluu Klondikeen" En kyl oo oikein varma sen toisen nimestä.

Sit on kans Eka ja Toka Vekara, ja vanhempi taikaviitta.

Vierailija

Äh! Niitähänkin on niin paljon, jonkun pitäisikin ottaa haasteksi laskea, että kuinka monessa tarinassa kukin hahmo on esiintynyt. (Mahdotonta! Ellei sitten ole joku himo-laskija..)

Sanon noiden tässä edellä mainittujen lisäksi Lepakkoankan. Hänhän on esiintynyt S u o m e s s a vain kahdesti... Mutta tiedä häntä.

~ Viitta on voimaa

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat