Stefano Intini

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Kertokaa täällä mielipiteene italialais piirtäjä Stefano Intinistä. Minun mielestäni Intinin hahmot ovat erikoisen, mutta hauskan näköisiä. Hahmot ovat jostain syystä hyvin matalia, mutta kokonaisuutena Intini on ihan keskiverto piirtäjä. Arvoasteikolla 1-5 voisin antaa arvosanaksi ehkä 2½-3.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Freccero on parempi. Intinin tekniikka on erikoinen ja lennokkuus liioiteltua. Lennokkaiden piirtäjien fanit pitävät hänestä varmasti. Välillä hieman ihmetyttää kyllä Intinin jäljen laatu. En usko, että pääsisi helpolla egmontiin tuolla taidolla vaikka onhan egmontilla ehkä ankarammat kriteerit kuin italialaiskustantamoilla. Välillä piirrokset ovat kuin lapsen piirtämiä. Arvosanaksi kuitenkin 1-5 asteikolla 2,25 (2+).

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Mikko M kirjoitti:Freccero on parempi. Intinin tekniikka on erikoinen ja lennokkuus liioiteltua. Lennokkaiden piirtäjien fanit pitävät hänestä varmasti. Välillä hieman ihmetyttää kyllä Intinin jäljen laatu. En usko, että pääsisi helpolla egmontiin tuolla taidolla vaikka onhan egmontilla ehkä ankarammat kriteerit kuin italialaiskustantamoilla. Välillä piirrokset ovat kuin lapsen piirtämiä. Arvosanaksi kuitenkin 1-5 asteikolla 2,25 (2+).

Olen samaa mieltä, että Freccero on parempi.

Vierailija

Stefano Intini on lempipiirtäjäni (Sori kirjakieli XD) ja sen hahmot on nii sellasii joit ei muual näy! stefano on mun suuri idoli, ja opettelin piirtämään ankkojakin hänen kädenjäljestään! STEFANO ON PARAS

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat