Ärsyttää...

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mua ärsyttää kun jotkut tekee akupediaan sellasii hirveitä artikkeleita ja nousee sillä tavalla sillä Ahkerimmat kirjoittajat-listalla. Haisee! Voisivat edes tehdä kunnollisen artikkelin eli esim. jos tekee artikkelin vaikka jostain taskarista niin vois merkitä jaksojen tekjär tai AINAKIN niiden nimet!

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

No niin ohan siel karmeesti turhaa sälää, kuten sähly on kivaa.

Olen kirjoitusvirheitä muokannut myöskin, mutta uskon että suurinosa tekee parhaansa.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllähän se ketuttaa, että jotkut ovat niin kersoja, että vain haluavat mitaleja jne. ja tunkevat ties mitä moskaa edistääkseen tavoitettaan. Voisi vähän miettiä, onko se nyt se kaikkein fiksuin tapa.

Vierailija

AKUHULLU97 kirjoitti:Mua ärsyttää kun jotkut tekee akupediaan sellasii hirveitä artikkeleita ja nousee sillä tavalla sillä Ahkerimmat kirjoittajat-listalla. Haisee! Voisivat edes tehdä kunnollisen artikkelin eli esim. jos tekee artikkelin vaikka jostain taskarista niin vois merkitä jaksojen tekjär tai AINAKIN niiden nimet!

Kuka tekee niin??Milzuuk ainaki on vissii tehny..Mut se ei oo enää listalla,ja ne jotka nyt on listalla on mun mielestä mukavia tyyppejä,eikä tekis sellasta,enkä mäkää oo tietääkseni sellasta tehny,vai oonko? :)

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:

von Rosa kirjoitti:minua ärsyttää "tunnista piirtäjässä" se että sekunttikello käy, vaikka se ei edes näytä sitä kuvaa, joka pitäisi tunnistaa!

mulla on sillee melkein aina!

niin mullakin.tyhmää

Vierailija

djlordi kirjoitti:

AKUHULLU97 kirjoitti:Kerran mul meni joku otsikko pieleen... Arvaa harmittaaks kun sitä ei voi ees korjata

Joo, on huono kun ei pysty otsikkoa enää sen jälkeen muokkaamaan.

Mul kävi kerran sillee,kun tein super hessusta artikkelin,et eka katoin et onks ketää tehny jo siitä,ei ollu tehny,sit kirjotin sen jutun ja painoin lähetä,sit tuli sellanen teksti siihen et "tällainen artikkeli on jo olemassa",vaikka ei edes ollut! :@ Sit yritin muokkaa otsikkoo ja koko teksti katos murh :@Sit en enää jaksanu tehä sitä uusiks..

Vierailija

ankka313 kirjoitti:

AKUHULLU97 kirjoitti:Mua ärsyttää kun jotkut tekee akupediaan sellasii hirveitä artikkeleita ja nousee sillä tavalla sillä Ahkerimmat kirjoittajat-listalla. Haisee! Voisivat edes tehdä kunnollisen artikkelin eli esim. jos tekee artikkelin vaikka jostain taskarista niin vois merkitä jaksojen tekjär tai AINAKIN niiden nimet!

Kuka tekee niin??Milzuuk ainaki on vissii tehny..Mut se ei oo enää listalla,ja ne jotka nyt on listalla on mun mielestä mukavia tyyppejä,eikä tekis sellasta,enkä mäkää oo tietääkseni sellasta tehny,vai oonko? :)

sori sori sori sori,luulin et keskusteluihin,eikä akupediaan,oooooon ääliö!!Niin siis joo tyypit kirjottelee sinne vaa sellasii "Rosa on paras,vai mitä" -artikkeleita ja nousee listalla :@

Miksköhän ylläpito hyväksyy sellaset?AAaaaaaaarrggh,todella ärsyttävää!

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Niin. Näin kerran artikkelin jonka otsikko oli "Taikaviita" ja sisältö siellä oli: "Taikaviita on paras". Kaiken lisäksi siellä siis luki "Taikaviita" eikä "Taikaviitta"

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niin, mä ainakin teen mun mielestä hyvin ne.

Vierailija

No toivottavasti poistaa! On turhia tollaset ''Taikaviita''- artikkelit, joiden sisältö on joku ''Taikaviita on paras'', joka on vielä mielipideasia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat