Sudenpennut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Sudenpennut ovat mukavia ,koska he keksivät konsteja joita voi käyttää

metsissä ja muutenkin kaikkialla.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

EAK kirjoitti:

Tupu09 kirjoitti:Sudenpennut ovat mukavia ,koska he keksivät konsteja joita voi käyttää<br />

metsissä ja muutenkin kaikkialla.

JUU OVAT OIKEITA ILO PILLEREITÄ

Aivan niin.

Vierailija

Luuskakoipi kirjoitti:Mua sudenpennut ärsyttää. Ku ne on olevinaan "Partiolaisia".Ihanpartios ois oikeesti sellasii kahenkuukauden vuorikiipeilyleirejä. Koulussaki monet sanoo et ei ne haluu tulla partioon, ku ne saa siitä ihan väärän käsityksen akkarin sudenpennuilta. Onhan partio tietty osittain samallaista, mut ku mun kaverit luuli et on oikeesti olemas jotain "10 tähden kenraaleja"ja muuta...

jepulis. se valehtelee!!! ei sudarit mitää mitaleita saa vaan kangasmerkkejä jotka ommellaan partiopaitaan. oikeesti partiossa ja vartiossa ja vaeltajissa on tylsempää :)

Vierailija

Mua sudenpennut ärsyttää. Ku ne on olevinaan "Partiolaisia".Ihanpartios ois oikeesti sellasii kahenkuukauden vuorikiipeilyleirejä. Koulussaki monet sanoo et ei ne haluu tulla partioon, ku ne saa siitä ihan väärän käsityksen akkarin sudenpennuilta. Onhan partio tietty osittain samallaista, mut ku mun kaverit luuli et on oikeesti olemas jotain "10 tähden kenraaleja"ja muuta...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat