ei kivoimmat käyttäjät tääl sivustoil

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun mielestä ei kivoimmat kavijät tääl sivustoil on otto94 ja voitto99 ei pahal mut arvostelette koko ajan.

Kommentit (13)

Vierailija

Hupaisaa laittaa käyttäjät hahmo-osioon, mutta uskon että tää keskustelu poistuu asiattomana, ymmärrän kyllä mielipidettäsi.

Vierailija

Mikko M kirjoitti:Törkeää, väärällä aihealueella aihe, joka ei ole positiivinen. Toivottavasti otat opiksesi.

Törkeää? Ei se hei niin vakavaa oo.

Vierailija

524YX kirjoitti:

Mikko M kirjoitti:Törkeää, väärällä aihealueella aihe, joka ei ole positiivinen. Toivottavasti otat opiksesi.

Törkeää? Ei se hei niin vakavaa oo.

No ei se välttämättä kuulosta törkeältä, mutta kyllä se on törkeää.

Vierailija

En tiiä kivoimmista enkä huonoistakaan käyttäjistä, mut voisko joku neuvoo miten tehään tähän keskusteluun oma sellanen juttu palsta?

Vierailija

Maya_Duck kirjoitti:En tiiä kivoimmista enkä huonoistakaan käyttäjistä, mut voisko joku neuvoo miten tehään tähän keskusteluun oma sellanen juttu palsta?

jos tarkotat uutta viestiketjua, sivun alareunassa mun ala tai yläpuolella lukee aloita uusi viestiketju, sitten siinä lukee valitse aihe alue paina esim keräily sitten sivun alakulmassa lukee aloita keskustelu paina stä, ja sitten kirjoita viestin otsikko, ja alku kirje!!!!!!!!1

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

paatu2 kirjoitti:

Maya_Duck kirjoitti:En tiiä kivoimmista enkä huonoistakaan käyttäjistä, mut voisko joku neuvoo miten tehään tähän keskusteluun oma sellanen juttu palsta?

jos tarkotat uutta viestiketjua, sivun alareunassa mun ala tai yläpuolella lukee aloita uusi viestiketju, sitten siinä lukee valitse aihe alue paina esim keräily sitten sivun alakulmassa lukee aloita keskustelu paina stä, ja sitten kirjoita viestin otsikko, ja alku kirje!!!!!!!!1

What the F?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat