Kaikki jotka haluu tietää miten kilpailumitalin saa, tulee tänne

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En oo ihan varma, mut se tulee kai siit kun osallistuu pari kertaa galleriaan. Kattokaa mun profiilii, mul on kilpailumitali

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Mä haluun,ja tota tietoo ollaa yritetty selvittää,kiitti tiedosta,täytyyki pistää galleriaan pari kuvaa tulemaan ;D

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

jl duck kirjoitti:En oo ihan varma, mut se tulee kai siit kun osallistuu pari kertaa galleriaan. Kattokaa mun profiilii, mul on kilpailumitali

katoin sun Ankkaprofiilii ja siellä oli kilpailumitalien kohdalla mitali, ja kun laitoin hiiren nuolen sen päälle, siinä luki, että olet osallistunut yli 32 kertaa! sitä tosin en tiedä, kumpaa tarkoitti, galleriaa vai kilpailuja... luultavasti kilpailuja...

Vierailija

adz kirjoitti:Ahaa kiitos tiedosta, mutta outoa mikä kilpailu se galleria oikeen on?

Niin,aika outo juttu,kyllähän se uusin juttu galleriassa on kilpailu mutta ei ne muut..

Vierailija

Siis mistä kilpailumitalista on kyse. Tiedoksi, että olen lähettänyt galleriaan 2 piirrosta, ja minulla on sieltä 5. Sudenpentumitali.

Vierailija

jl duck kirjoitti:En oo ihan varma, mut se tulee kai siit kun osallistuu pari kertaa galleriaan. Kattokaa mun profiilii, mul on kilpailumitali

No en minä sinulla mitään"kilpailu mitalia" näe!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat