Jos ylläpito poistaa täältä jonkun keskustelun niin....

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

.....ne ketkä ovat kirjoittaneet siihen keskusteluun,vähentyykö niiltä posteja??

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Aattelin vaa ku jos jotain keskusteluu ei oo enää olemassakaan, niin eihän siihen kirjoitettuja viestejäkään pitäisi olla olemassa..

Vierailija

Ei varmaan vähene... Tietokoneessakin voi poistaa tiedostoja, mutta ne eivät katoa kokonaan, vaan siirtyvät roskakoriin, ellei niitä poisteta vielä sieltäkin. Joten keskusteluja ei varmaankaan voi myöskään poistaa lopullisesti.

Vierailija

adz kirjoitti:

Riksu95 kirjoitti:mitä ne postit on??? tiiän kyllä että niitä on mutta mitä ne on selittäkää mulle pliis pliis

Postit on profiilikuvasi alla, kertovat miten monta postia olet kirjottanut elikkä viestiä.

Voi adz minkä teit...Vaihdoit profiilikuvaasi...Olin jo niin tottunut siihen mikä sulla ennen oli.. :l

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankka313 kirjoitti:

adz kirjoitti:

Riksu95 kirjoitti:mitä ne postit on??? tiiän kyllä että niitä on mutta mitä ne on selittäkää mulle pliis pliis

Postit on profiilikuvasi alla, kertovat miten monta postia olet kirjottanut elikkä viestiä.

Voi adz minkä teit...Vaihdoit profiilikuvaasi...Olin jo niin tottunut siihen mikä sulla ennen oli.. :l

No kun aadeezet matkii sen kuvaa.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

ankka313 kirjoitti:

adz kirjoitti:

Niin,onhan se ärsyttävää...

Aadeezetin kuuluis saada ikuinen porttari!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankka313 kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

ankka313 kirjoitti:

adz kirjoitti:

Niin,onhan se ärsyttävää...

Aadeezetin kuuluis saada ikuinen porttari!

Ehkä, jos se ei paranna nyt viestiensä laatua.

Vierailija

Ei näy parantavan,siinä läänikeskustelussaki se rupes haukkuu Etelä-Suomea...Ja on toi matkiminenkin jo porttarin arvosta!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat