TIEDÄTKÖ KENEN PIIRTÄMÄ PROFIILIKUVASI ON?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minun oman on piirtänyt comiccup studiot(olisin halunut vicarin piirtämän.

Sivut

Kommentit (969)

Vierailija

basistin mokoma kirjoitti:mul ei kyl oo mitään hajuu :S:S:S:S

Sulla taitaa olla itse Feriolin taiteilema kuva. (ainakin silloin kun tämän kirjoitin)

Vierailija

paatu2 kirjoitti:

Tollo Peloton kirjoitti:Mun on taiteillut ilmeisesti Al Hubbard.

Ei tuo ole Hubbardin käsialaa.Näyttää vähän Barksin kynänjäljeltä...

Vierailija

ankkaetsivä kirjoitti:No, jotkut tunnistan, joitain en... tiedän, että profiilikuvissa on yksi Rosankin piirtämä(En tiedä onko useampia...)joka on ollutkin minun profiilikuvani...tosin ei kovin kauaa...

Onko?En olekkaan huomannut.

Vierailija

Luulisin että Giorgio Cavazzano. Viimevuotisessa Aku Ankan Cavazzano-erikoisnumerossa oli saman tyylinen Pelle. En ole varma. Voitte vaikka katsoa sen lehden jos teillä on se. Jos ei ole niin voitte sanoa. Muuten, se koko lehti on yhtä Cavazzanon piirtämää Taikaviitta-tarinaa. Lehti on Aku Ankka 43 24.10.2007.

Vierailija

mac ducky kirjoitti:

paatu2 kirjoitti:

Tollo Peloton kirjoitti:Mun on taiteillut ilmeisesti Al Hubbard.

Ei tuo ole Hubbardin käsialaa.Näyttää vähän Barksin kynänjäljeltä...

Ei se ole ainakaan Barksin piirtämä. Se on kyllä luultavasti Hubbardin piirtämä.

Vierailija

93Hurtta93 kirjoitti:Mun profiilikuvan on piirtänyt Carl Barks. Siksi sen valitsinkin (muiden Barksin taiteilemien kuvien seasta).

Outoa, kun Rosalta ei taida olla muuta kuin yksi kuva. Nimittäin Kultu ja se on jo aika monella....

Muuten kun niitä kuvia selaa, niin ne kaikki ei aina tuu näkyviin, vaikka selaa sivut loppuun asti!

Kultun kuvan on piirtänyt Barks, mutta on täällä yksi Rosan piirtmäkin. Siinä Rosan piirtämässä kuvassa on Roopen venähtänyt naama.

Vierailija

Tony Strobl on aika varma mulla...

outoo kun joku sekottaa barksin ja rosan, muutenki pitäis kattoo mahd. taustoja. joillakuilla piirtäjillä on "virheetön" tausta kaikissa sarjakuvissa, eli ei lainkaan lennokuutta. siitä saa jo kaks kategoriaa joihin voi luokitella piirtäjiä/ piirtäjien käsialaa.

Vierailija

jl duck kirjoitti:entäs mun

Näyttää Gattinon piirtämältä, mutta en tiedä. Suuri osa kuvista on Barksin käsialaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat