ketä ärsyttää,että Don Rosan tarinat ilmestyvät aku ankka-lehdissä aina jatkotarinoina?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

niin että kysyn tässä vaan

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Mua ei ainakaan haittaa, parempi että on jatkotarinoita kun että yks tarina täyttää koko lehen eikä muuta mahu... Mutta oon samaa mieltä AinoKoskimiehen kanssa.

Vierailija

AinoKoskimies kirjoitti:Ei ne kyllä aina ole jatkotarinoita, mutta usein on. Ei se nykyään ärsytä, mutta kun selaa vanhoja Aku Ankkoja ja haluais löytää koko Rosan tarinan niin usein siitä löytyy vain kaksi ensimmäistä osaa ja viimeisen osan sisältävä lehti on heitetty pois... se on ärsyttävää, mutta ei muuten.

Veit sanat suustani ;)

Vierailija

Minusta on kiva, että ne ovat jaettu osiin. Rosan tarinat ovat pitkiä, joten muuten ne peittäisivät koko lehden. Jaksottamalla tarinoita mahtuu enemmän. Seuraavaa Rosa-jatkista ei taida pitkään aikaan tullakaan. Seuraavaksi julkaistava Rosa-tarina, Auringon poika, on arvatenkin johtosarjana 52-sivuisessa lehdessä. Voinpa ehkä jo sanoa, että Rosan jatkosarjoja tuskin vuosiin enää näemme, ellei toimitus ala oikein joukolla julkaisemaan vanhoja Rosa-tarinoita.

Piia
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mua vähän...Aina kun alkaa lukemaan jatkoa niin ei muista mihin se on jatkoa.

AinoKoskimies: Oon samaa mieltä, että aina löytyy vaa alku osa tai jatko osa.

Vierailija

Jatkot on ärsyttäviä. Mutta olen nähnyt ainakin yhden Rosan tarinan, mikä ei ole jatkis. Se oli muistaakseni vuoden 2006 jouluparaati-lehdessä. En ole aivan varma...

Vierailija

jep en haluisi et koko tarina täyttää koko lehden muuten on kiva että ne on jaetu osiin kun ne voi yhdistää!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat