Kuva

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä tuo kuva tuossa kirjoittajan teidoissa on? Vaihtuuko se tietyn viestien kirjoittamisien jälkeen, ja mitä nuo mitalit ovat?

Kommentit (7)

Vierailija

Re: Kuva

Joo, paina vaan Ankkaprofiiliasi, niin saat muokattua sitä.

Vaihdoin muuten Profiilikuvaani. Kyllästyin siihen Lauri Lokkiin.

Vierailija

Goldfinder kirjoitti:Painoin Tallenna, nyt sentään vaihtoi, mut nyt se väittää et mun ikä olis 10! Ja se näkyy koko ajan halus tai ei, oon sentään vähän yli 10, joten ei pidä paikkaansa...

miksi lähetit ton viis kertaa?

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

zafiiri kirjoitti:

Goldfinder kirjoitti:Painoin Tallenna, nyt sentään vaihtoi, mut nyt se väittää et mun ikä olis 10! Ja se näkyy koko ajan halus tai ei, oon sentään vähän yli 10, joten ei pidä paikkaansa...

Ja oliko pakko nostaa tämä! Mieti vähän järjellä!!:@:@

Vierailija

zafiiri kirjoitti:

Oliko pakko nostaa???!!! Minä ammun kohta tämän keskustelun puhki!

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

zafiiri kirjoitti:

Ja oliko pakko nostaa tämä! Mieti vähän järjellä!!:@:@

Sitä minäkin vähän meinaan. Mita järkee on nostaa joitain Maaliskuussa tehtyjä keskusteluita. Mieti, Please..

Poistun
Seuraa 
Liittynyt13.5.2011

yhdesti minulla tapahtui niin että tietokoneeni väitti aku ankkassa että olen 2011 vuotta mutta kun säätelin sitä niin se alkoi toimia en tiedä miksi se temppuili ja profiili kuva oli vaihtunut erinlaiseksi?

//7.8.2011: Vanhoja topiceja on turha alkaa nostelemaan. Vastaus on aloittajan kysymykseen saatu, joten tälle tulee nyt lukkoa.

~Hidis

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat